internet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Hallo

Ik heb een vraagje,ik probeer bij mijn ouders op een oude computer internet te installeren via het net.
doe cd erin en krijg de melding dit programma verriest een beeldscherm met minimaal 256 kleuren.
er zitten dus maar 16 kleuren op heb ik gekeken via configuratiescherm.
ik kreeg die melding over die kleuren ook al als ik spelletjes instaleer.
wat kan ik doen om toch op internet te komen want ik zal waarschijnlijk den ik nieuwe driver moeten instaleren om aan die kleuren te komen denk ik.
de oude eigenaar heeft er alles afgegooid verder duis wat kan ik doen.Het is trouwens windows 98.

greetz cat

Drivers van de VGA-kaart installeren.

ja maar hoe moet ik dat dan doen die moet ik dan toch op internet zoeken?
en ik kan dus geen internet installeren

Dat kan jij dan toch doen voor je ouders? Als je dit bericht kan schrijven....

Groetjes,
Bennie

ik ben dus dit bericht via mn eigen computer aan t installeren dus hoe dan verder

Probeer eerst maar te achterhalen welke VGA-kaart er in de computer van je ouders zit. Dat lukt echt niet op afstand. www.aida32.com kan eventueel een geschikt programma zijn om e.e.a. te achterhalen, past echt niet op een diskette.

Weet je welke videokaart je ouders hebben? Zo ja, dan surf je nu naar die site; download de drivers; zet die op een flop; koop een taart en ga naar je ouders en installeer je die drivers:)

Groetjes,
Bennie
P.s vergeet flop niet mee te nemen.

okay zal ik doen downloaden en op floppie zetten.
Aida heb ik zelf ook op computer maar hun dus niet en kan hem dus ook niet downloaden want anders weet je inderdaad zo wat je op je computer allemaal hebt zitten.

bredankt je hoort t nog

cat

ik had nog een andere vraag later en ben dus op een ander topic doorgegaan nl hier internet zit er nu op via wanadoo die doet het maar de kleuren zijn nog belabberd dus vandaar dat andere topic over die drivers .

greetz cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan