Jordidebruin
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 feb 2010
Jep... Deze laptop is zowel op mozilla firefox als op internet explorer heel traag. Soms is het normaal, dan duurt het <1 seconde tot de pagina is geladen, maar de helft van de tijd duurt hij er 3 tot 15 secondes over, per pagina, soms wel 30 of meer. Dat is heel irritant als je iets doet waarbij je vaak moet klikken. Dit zijn de kenmerken:
- Vanochtend was het 'best' traag. Ik heb al mijn cookies verwijderd.
- Het werd alleen maar erger, hij is nog trager geworden.
- Het is bij alle browsers die ik heb.
- Hij is niet altijd heel traag, maar soms.
- Als een pagina heel lang duurt met laden, dan krijg ik een pagina met 'de wachttijd is verstreken'. Als ik terug ga naar de pagina waar ik heen wilde, en dan vernieuw doet die het wel meteen.
Dit heb ik al geprobeerd:
- Cookies verwijderen
- Geschiedenis verwijderen
- Op google stond dat ik naar de startknop moest gaan, op uitvoeren moest klikken, daar %temp% ofzo in moest typen en alles daar verwijderen behalve de mappen, dat gedaan.
- Ook moet ik het volgende doen met de tekst %windir%\temp en ook daar moest ik de mappen laten staan, de rest is allemaal weg.
Het is nog steeds traag. Wat kan ik hieraan doen?
Hieronder een plaatje van wat er staat. (Niet alleen op die stie maar bij alle sites)
- Vanochtend was het 'best' traag. Ik heb al mijn cookies verwijderd.
- Het werd alleen maar erger, hij is nog trager geworden.
- Het is bij alle browsers die ik heb.
- Hij is niet altijd heel traag, maar soms.
- Als een pagina heel lang duurt met laden, dan krijg ik een pagina met 'de wachttijd is verstreken'. Als ik terug ga naar de pagina waar ik heen wilde, en dan vernieuw doet die het wel meteen.
Dit heb ik al geprobeerd:
- Cookies verwijderen
- Geschiedenis verwijderen
- Op google stond dat ik naar de startknop moest gaan, op uitvoeren moest klikken, daar %temp% ofzo in moest typen en alles daar verwijderen behalve de mappen, dat gedaan.
- Ook moet ik het volgende doen met de tekst %windir%\temp en ook daar moest ik de mappen laten staan, de rest is allemaal weg.
Het is nog steeds traag. Wat kan ik hieraan doen?

Hieronder een plaatje van wat er staat. (Niet alleen op die stie maar bij alle sites)

Laatst bewerkt: