internet laadt niet tijdens downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickdaan

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
42
Ik gebruik het programma grabit en als dit programma draait kan ik niet of nauwelijks serven. Weet iemand hoe dit op te lossen? Heb een kabelinternet verbinding. Wanadoo-basic. Intern geheugen is 748 mb. Processor Amd-Athlon 3000+.

Zodra ik Grabit op pauze zet is het probleem verholpen. Dus volgens mij zit het probleem daar.

Alvast bedankt,

Daan.
 
Ik heb ook Grabit (hoewel ik dus nu vooral met Newsleecher download) maar ik denk dat het te maken heeft met geheugen/cpu problemen....

Heeft ie het altijd (niet) gedaan toen je Grabit had, of is het sinds kort?

Je zou eens een oplossing kunnen forceren door ervoor te zorgen dat je internegeheugen sneller schoon is. Dat doe je bijvoorbeeld met een Rambooster...Ik gebruik er eentje uit een totaalpakket van TuneUp utillities die ik dus via een nieuwsgroep compleet heb gedownload.

Maar er zijn ook gratis van die jongen, gewoon effe googlen met Free Ram Boosters....dan kom je er wel, en ik zal ook vast effe kijken.

succes,
Jean:thumb:
 
Ik las net dat jouw computer veel nieuwer is dan de mijne...ik heb een bakkie uit 2001 met 1000mhz Duron en 338 intern geheugen...ok, hij is langzamer als er gedownload is maar toch niet zo dat ik niets meer kan....

Dus misschien een groter probleem....voor de echte computerdiehards
 
Nooit geen problemen gehad. Hij doet het sinds kort. Heb net geprobeerd om rambooster te installen maar lukt niewt, MS-dos wordt niet ondersteund.
 
Jongens, hij gaat weer als vanouds!!!!!!!!!
Heb WinRam Turbo gebruikt en werkt perfect. Bedankt voor de tips!!!!!!!!!!!!!

Groeten Daan.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Laat wel van me horen. Bedankt.

BTW heb je toevallig familie in Rijnsburg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan