Internet laatste tijd veel trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Hallo,

Ik merk de laatste tijd dat mijn internet de laatste tijd drastisch trager is geworden.
Qua spullen zoals modem of pc heb ik niks veranderd. Youtube kon ik eerst zonder hapering in HD bekijken, nu gaat af en toe 480p zelfs al met hapering.

Ik heb een ISDN lijn en ADSL. ADSL van Telfort en ISDN van KPN.
Ook heb ik nog niet zo lang geleden een nieuw modem gekregen, deze is ook speciaal voor ISDN, maar hierna begonnen de problemen niet. De problemen begonnen ongeveer een maand terug terwijl ik dat modem al sinds augustus heb(Volgensmij)...

Ook staat er met de postcode check: Snelheid op uw locatie 24mbps. Ik hoorde dat dat niet te halen was door ISDN maar nu is het trager geworden. Ik haalde eerst wel 7 mbs met speedtest, nu ongeveer 3-5 mbps.

Wie weet hoe ik dit kan verbeteren?

Alvast bedankt!

misschien weet kpn waardoor dat het komt, want misschien is er iets mis bij hun. want als het internet langzamer is op alle pc´s kan er iets mis zijn met de verbinding.

Het schijnt dat meer mensen last hebben van een trage internetverbinding bij Telfort. Het heeft iets te doen met capaciteitsproblemen in het netwerk van Telfort. Zijn bij jou de problemen ook vooral 's avonds en in het weekend?

Ik neem aan dat Telfort dit soort problemen snel oplost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan