Internet langzaam met torrent aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

sterjios

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Berichten
142
Ik gebruik vaak het programma Bitlord.
Het downloaden gaat goed, maar ik heb wel het probleem dat het surfen erg, maar dan ook erg langzaam gaat.

Weet iemand hoe ik kan verhelpen dat mijn internet langzamer gaat door torrents?
Want ik zou graag tegelijk surfen met de download aan, zodat ik hem niet snachts aan hoef te laten staan.

Gr
 
downloadsnelheid lager breng, maar voor snel internet (surfen) moet je toch het downloadprogramma uit zetten
 
Ik ken het tooltje niet, maar ik neem aan dat íe weinig zal verschillen van andere Torrenttools.

Waar je even naar moet kijken / zoeken in de tool, is een schermpje waarin je de upload regelt. Standaard staat die op ongelimiteerd hetgeen betekent dat wanneer jij een maximale upload hebt van 100 Kb en er zijn 4 mensen ergens op de aardbol jouw te downloaden Torent op hun beurt weer bij jou aan het weghalen, zij met zijn vieren jouw upload wegsnabbelen, met als gevolg dat voor een simpele Google zoekopdracht van jou er geen bandbreedte meer over is om jóuw zoekvraag te uploaden.

Stel de maximale uploadsnelheid in op maximaal 30 tot 50% van jouw maximale uploadsnelheid.
 
Laatst bewerkt:
Kán het langzamer worden.

Andere factoren zouden kunnen zijn:
jij bent zodanig veel, groot en snel aan het binnenhalen, dat je processor / geheugen het erg druk heeft...........
 
Laatst bewerkt:
Wat nou als ik de uploadsnelheid uit zet?
Dan upload ik helemaal niet, dat zou toch ook mogelijk moeten zijn?
Dan heb je alleen maar voordeel dat niemand dingen upload van jouw, en jij download wel.
 
Tja, dat zou je kunnen doen, alleen of het netjes / fatsoenlijk / sociaal is, daar kunnen we nog een boompje over opzetten.................

Als je een Kbtje of 40 toestaat van de 100, dan merk je er weinig van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan