Internet laptop via N95 Modem dmv Bluetooth??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklatu

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Hallo mede Helpmij leden,

Ik heb een Nokia N95 8gb een laptop en een bluetooth. Nokia heeft onbeperkt t-mobile internet en zou graag zo nu en dan via N95 op internet kunnen met mijn Laptop. Het paren is goed gelukt en het overbrengen naar weers kanten van files/image lukt perfect. Dus ze hebben mekaar gevonden. Helaas kan ik niet met mijn laptop op internet via de Nokia N95 als modem.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik heb wel wat researche gedaan, maar wordt steeds aangegeven dat in de N95 een Modem aanwezig is. Maar met de Nokia PCSuite kan ik geen verbinding maken.

Wie wil mij helpen???

Mvg NickLatu

PS: ik heb wat screencaptures op youtube geplaatst hoe het nu voorstaat met mijn instelling in PCSuite
http://www.youtube.com/watch?v=Krf-4Ao7f8w&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=tFsYaJPpvyk&feature=channel

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet of het op de N95 ook zo is en of het met bluetooth ook zo werkt maar volgens mij zou je op de telefoon zelf nog aan kunnen geven in welke modus hij moet staan, er zijn drie keuzes:

1. PC-Suite-modus
  2. Modem
  3. Verwisselbare opslag

Je kunt dit op de telefoon bekijken bij:

• Instellingen (Of voorkeuren)
  • Connectie
  • Verbindingen

Modag

Haai Modag,

Jou tip heb ik willen volgen, maar volgens mij wordt het op de N95 iets anders aangegeven. Wat ik op mijn N95 kan vinden wat een beetje op jou tip lijkt zijn het volgende:

• instellingen gelijk aan instellingen

• Connectie gelijk aan verbinding

• Verbindingen kan verder niet op mijn N95 vinden

Het laatste wat ik kan vinden is Verbinding en daaronder valt Bluetooth-usb-toegangspunten-Packet ggvns-Wireless LAN- SIP instellingen-Internettelefoon-Configuraties

Ik hoop dat je hier wat aan heb??

Bedankt voor je reactie en je tijd... Mvg NickLatu

Trouwens het is me gelukt na vele malen proberen en denk werk. In iedergeval bedankt voor de reactie.
Als er iemand is die het wil weten hoe het gaat.... Stuur me een PB en ik zal het je uitleggen. Als er veel vraag naar is dan zal ik het via een nieuwe topic uitleggen dmv screenshot en screencapture. Het gaat bij mij om een telefoon N95 8gb.

Groeten NickLatu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan