internet laptop waar op te letten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijlrene

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Ik zit voor mijn werk thuis erg veel achter de pc maar dit kost kwa energie best veel geld en nu vraag ik mij het volgende af,. ik wil een laptop aanschaffen aangezien dit en een stuk relaxeder is omdat je mobiel bent en het scheelt een hele hoop kwa energie.

Nu zoek ik een laptop die opzich goed genoeg is om lekker te internetten, dus pagina's moeten we gewoon snel laden, en voor de rest is het niet zo belangrijk.

Dus snel kunnen internetten,
tekstverwerken

en eigenlijk is dit het belangrijkste, wat zijn nou dingen waar ik op moet letten, wat zijn de minimum eisen hiervoor ( en dan wel wat ruimer geschat dan echt letterlijk het minimum) ik moet wel gewoon op internet kunnen zijn zonder problemen.

Als je alleen een laptop wilt om een beetje te internetten heb je niet veel nodig.

Je processor wordt pas echt zwaar belast bij beeldbewerking en games.
Wat je minimaal nodig hebt is:

Pentium M / Celeron M 1,5 ghz
256 mb geheugen (beter 512 mb als het videogeheugen 'shared' is)
40 gig Harde schijf
Wireless LAN / LAN

Moet voor €500-600 wel iets goeds te vinden zijn.

Ik heb goede ervaringen met deze: http://www.acesdirect.nl/redir.php3?c_id=20&pg=productspecificatie&prodid=161840

Voldoet prima voor dagelijks gebruik, alleen games en andere precessor intensieve zaken trekt ie wat minder.

Laatst bewerkt:
globe zei:
Als je alleen een laptop wilt om een beetje te internetten heb je niet veel nodig.

Je processor wordt pas echt zwaar belast bij beeldbewerking en games.
Wat je minimaal nodig hebt is:

Pentium M / Celeron M 1,5 ghz
256 mb geheugen (beter 512 mb als het videogeheugen 'shared' is)
40 gig Harde schijf
Wireless LAN / LAN

Moet voor €500-600 wel iets goeds te vinden zijn.

Ik heb goede ervaringen met deze: http://www.acesdirect.nl/redir.php3?c_id=20&pg=productspecificatie&prodid=161840

Voldoet prima voor dagelijks gebruik, alleen games en andere precessor intensieve zaken trekt ie wat minder.

thnx voor je antwoord ik ga daar eesn kijken ook :D

ik zou zowiezo 512 mb ram nemen. Zo duur is dat nu ook weer niet daar zou ik echt niet op besparen.
Voor processor kan je ook een amd sempron 3000+ nemen dat is ook een budged cpu.

Energiegebruik zal dalen als je vroeger met een crt scherm hebt gewerkt.
Voor minder verbruikt te hebben kan je best een laptop hebben met amd powernow,amd cool en quit of intel speedstep. Dit zorgt ervoor dat de snelheid van de cpu naar beneden word gehaald als je die niet hard nodig hebt. ik weet niet in welke laptops dit al insteekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan