Internet Limiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

viletung

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Hallo allen,

Ik ben van plan de binnenkort een Smartphone te gaan halen. Alleen wil ik daar ook internet bij, nu zie ik dat T-Mobile geen limiet heeft en HI wel (1GB limiet), nu is de vraag: Is 1 GB genoeg als ik dagelijks websites bezoek (zoals Travian (LowRes versie), Helpmij, Telegraaf), want de abonnement prijs van HI (met die 1 GB limiet) ziet er interessant uit, alleen werd mij verteld dat het beter was om een abbo te nemen met ongelimiteerde internet.

Alvast super bedankt!

1GB is om alleen te browsen redelijk veel. Zelfs nog als je je email leest en music streamt. Alleen filmpjes kijken gaat wel heel hard.

Ok, dat klinkt positief. De Smarthpone die ik bedoel is de Samsung Galaxy S2, zijn daar ook App'jes waar je kunt hoeveel MB je al gebruikt hebt? Soort van tegoed App waar je ook kunt zien hoeveel SMS'jes je nog hebt.

Dat vraag je toch echt niet aan mij. Mijn telefoon komt nog uit de tijd dat je er gewoon mee kon bellen. :D

haha, mijn huidige telefoon ook! Dus vandaar dat ik het vroeg, maar bij deze is de vraag voor elke kijker bedoelt :p haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan