internet loopt regelmatig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

aike

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
60
Hallo , mijn internet loopt regelmatig vast , ik word er een beetje moedeloos van.
Nu heb ik hier al zitten zoeken en lezen en er werd ergens gevraagd een regel uit een foutenlogboek te plaatsen (start/conf.scherm/systeembeheer/comp. beheer)

Dat heb ik alvast opgezocht " Application Error Vastgelopen toepassing: winword.exe, versie: 9.0.0.3822, vastgelopen module: winword.exe, versie: 9.0.0.3822, vastgelopen op: 0x0013fbe3. "

Wie kan mij van dit probleem afhelpen ?
 
De melding die je toont is van Microsoft Word die blijkbaar een keertje is vastgelopen. Dat helpt dus niet echt.

Als je bedoelt dat Internet Explorer regelmatig vastloopt:
1. Probeer eerst iefix.exe
2. (Als 1. niet helpt en je de juiste CD-rom met installatiesoftware beschikbaar hebt van je besturingssysteem):
Start -> Uitvoeren -> %windir%\inf
rechtsklik op ie.inf en kies Installeren
De CD-Rom met het besturingssysteem kan gevraagd worden in dit proces. Als er iets niet gevonden kan worden, stop de XP cd in je cd-romspeler en blader dan naar de i386 map van de schijfletter die bij je cd-romspeler hoort. Daar zouden de gevraagde bestand(en) moeten staan.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
stap 1 werkt helaas niet.
stap 2 ie.inf staat er niet tussen wel staan er : ie / ie.PNF / ieaccess / ieaccess.PNF / iereset / iereset.PNF

hoe nu verder te gaan ? :confused:

Bij het foutenlog staat ook : Bron application hang / Categorie 101 of geen / gebeurtenis 1001 of 1002
 
Laatst bewerkt:
[...] ie / ie.PNF

hoe nu verder te gaan ? :confused:

Bij het foutenlog staat ook : Bron application hang / Categorie 101 of geen / gebeurtenis 1001 of 1002

ie.inf wordt weergegeven als ie
dit omdat de .inf extensie standaard niet wordt weergegeven.

Rechtsklik dus op ie
Kies Installeren.

Succes,

Tijs.
 
stap 2 : er word gevraagd om de cd met daarop servicepack 2 , ik heb alleen servicepack 1a in mijn bezit :(
 
Het ziet er naar uit dat mijn probleem is opgelost , de oorzaak zit hem in Hyves.:eek:
 
Als je probleem is opgelost, dan graag klikken op "Vraag is opgelost", onderin de pagina in het vakje "Status van de vraag".

Tijs.
 
Sorry voor de late reactie maar het probleem zit hem dus in Hyves.
Ik kan er wel vanuit gaan dat mijn vraag is opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan