internet loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

HVoeten

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2002
Berichten
33
ik heb een computer windows 95, mijn internet loopt steeds vast, ik kan ook niet alle sites meer bezoeken en als ik ad aware wil downloaden kan hij het bestand WS2_32DLL niet vinden, weet iemand wat er aan de hand is?
 
In apparatenbeheer.
We willen globaal weten hoeveel Mb je harddisk is (Deze computer, C-schijf met rechter muisknop aanklikken, eigenschappen)
hoeveel geheugen, hoe snel je processor (deze 2 vind je in dos scherm tijdens opstarten; druk dan op [pause\break] en de opstart stopt even, druk [enter] om opstart te vervolgen)
Wat voor grafische kaart (apparaten beheer)
Foutmeldingen in apparatenbeheer: gele driehoekjes met "!" of "?" ervoor.

En verder alles wat je kwijt wilt.

Apparatenbeheer vind je bij:
start \ instellingen \ configuratiescherm \ systeem \ apparatenbeheer.

(dit voor win 95 \ 98 \ m.e.)


Succes.
 
Dit is wat ik he kunnen vinden:
1, 96 GB
Pentium (R)
geheugen 16,0 MB RAM
Systeembronnen 82 % beschikbaar
bestandssysteem 32-bits
virtueel geheugen 32-bits
geen foutmeldingen
grafische kaart kon ik niet vinden

ik hoop dat u hier wat aan heeft
 
hoi,,
hoeveel ruimte heb je nog staan op je schijf¿

(rechterklik muis op deze comp) dan geeft tie aan hoeveel ruimte benut is en hoeveel nog vrij is.
 
Je kan 95 veilig over je bestaande installatie heen zetten zonder verlies aan programma's. Bestanden die beschadigd of verloren waren van je huidige installatie zijn dan hersteld.
 
ik heb nog een halve schijf vrij, vanavond ga ik 95 eroverheen zetten. kan ik ook eventueel er 98 overzetten of moet dan de hele computer leeg?
 
98 kan als een upgrade geinstalleerd worden, maar zie eerst of de reinstallatie van 95 je probleem oplost.

Upgraden van 95 naar 98 gaat over het algemeen soepel.
 
hallo,

ik ben op dit moment 95 opnieuw aan het installeren, alles verliep goed, op het laatst zei men, plaats de diskette creatieve cd-rom, hier snap ik niets van, welke moet ik ne gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan