Internet maar op 1 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

zouwe053

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar casema internet en op mijn desktop (xp home) werkt het perfect, maar ik krijg geen verbinding op mijn laptop (vista), wel netwerk (kan in mijn desktop) maar geen internet. Ik heb al een beetje zitten puzzelen maar jullie hebben hier met een echte leek te maken die er geen PIEP van snapt :confused:
Ik heb een motorolla modem en een sitecom router, in mijn laptop zit een wlan aansluiting. Verder heb ik de firewall al uitgeschakeld en de anti virus verwijderd van mijn laptop.
Als ik in mijn router kijken staan er 2 mac adressen, dus dat zou betekenen dat ie het wel zou moeten doen volgens mij. :(
Als ik hem laten zoeken naar een oplossing geeft ie aan dat het te maken heeft met dns iets. Ik heb al gekeken bij eigenschappen maar daar staat bij DNS niets ingevuld.
Wie o wie kan mij een beetje op weg helpen :)

groetjes Cynthia

hai Harry,

Inmiddels is het opgelost, maar ik had al via een andere provider internet gehad op de laptop, dus aan de schakelaar lag het niet. Mijn router moest gewoon opnieuw worden ingesteld. Toch bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan