Internet Met Beperkte mogelijkheden , kan wel internetten Maar,,

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrydev

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
HAllo,

ik heb een probleem met de verbinding van mijn internet , het netwerk heeft altijd prima gewerkt , totdat ik gister mijn pc opnieuw geinstalleerd heb ik heb altijd 2 partities een met XP en 1 met Vista en daar heeft het altijd op gewerkt maar nu doet het netwerk op beiden niet meer :S , wij hebben 2 pc`s thuis 1 in de woonkamer en 1 in de keuken bij die in de woonkamer staat een router en ik zit hier met een usb stick van Speedtouch altijd gewerkt maar nou had ik zonet de boel geinstalleerd krijg ik een melding verbonden maar met beperkte mogelijkheden beetje wat gedaan in het netwerk nou staat er dus bij netwerkcentrum hetvolgende , Henry_pc - Sweex LW050 - Internet Zonder rooie kruisjes ofwat ertussen in de midden staat er zon huisje , maar ik kan gewoon internetten maar bepaalde dingen kan ik ook weer niet doen ik kan me niet aanmelden bij windows live messenger windows en windows update kan ook geen verbinding meer maken met zijn spulletje ik heb nu alle firewalls uitgeschakeld enzovoort maar het wil allemaal niet baten me aan te melden bij Msn Messenger of windows update , wie kan mij van dit probleem af helpen , ja mag reageren , mailen maar ook bellen ,

Henry.de.vries@hotmail.com
0642044876

MVG Henry de Vries

beste henry, ik zit met hetzelfde probleem, ik heb vandaag peerguardian2 gedownload en nog een paar dingetjes en nu doet mijn internet het niet meer, er komt te staan "internet met beperkte netwerkverbinding ofzoiets" ik hoop dat iemand hier mee kan helpen. ik heb al systeem herstel gedaan maar dat werkt niet. alstjeblieft wie help mij en henry :P

Met Vriendelijke groeten Marco!:thumb:

beste allemaal :P ik heb zojuist mijn eigen probleem opgelost ;) ik had zonealarm gedownload en dit programmatje doet iets met je firewall ofzo. daardoor kon ik dus niet meer internetten.. ik heb deze zojuist verwijder.. en mijn internet deed het weer :) henry misschien moet jij het ook eens proberen:P

bedankt voor het reageren allemaal!! groetjeS!:thumb:

ZoneAlarm `doet niet iets met je firewall`, Zone Alarm IS een firewall!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan