internet niet...msn en mirc wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sum

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2003
Berichten
30
eyz,

ik heb netwerk via e-tech router, staat helemaal goed ingesteld.

pc beneden heet HENK en staat win xp pro op
pc boven heet SUM41 en staat ook win xp pro op

ik heb de laatste tijd niets geinstalleerd en sinds vandaag kan ik het internet niet meer op, msn enzo wel.(beneden doet alles het)
dus de dns server is bij mij niet goed ingesteld bij tcp/ip)
ik ga kijken bij netwerk verbindingen...zie ik dat er in 1 keer TV SERVER MICROSOFT er bij staat mar ik kan die niet verwijderen, mijn netwerk kaart kan ik niet instellen op mijn oude instellingen omdat die TV SERVER MIRCOSOFT da al heeft.. dus ik die netwerk kaart gedelete in apparaatbeheer..start de comp opnieuw op...installeer de netwerk kaart opnieuw...start de comp weer opnieuw op......zie ik weer dat alleen de netwerkkaart erstaat mar nog steeds kan ik mijn oude instellingen niet invoeren omdat windows zegt da die tv server ze al heeft... mar die tv server is onzichtbaar..

hoe krijg ik die tv server weg???


grr sum :$

ps ik kan wel beneden de pc besturen en andersom,
ik zit nu via auto ip van windows te internetten
 
Zou als ik jou was het hele netwerk opnieuw installeren en de firewalls uitschakelen totdat alles weer werkt.
Daarna de firewalls(computers +router) weer inschakelen.
 
Geplaatst door sigma
Zou als ik jou was het hele netwerk opnieuw installeren en de firewalls uitschakelen totdat alles weer werkt.
Daarna de firewalls(computers +router) weer inschakelen.

het is opgelost, niet door jouw oplossing, mar door systeem herstel, herstelt naar goeie datum enzo,

thanx voor het eventueele nadenken he :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan