jannetwiel
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 apr 2001
Een vriend van mij wilde overstappen op gratis ADSL van zonnet. Hij heeft een PC met Win98 erop, maar aangezien het adsl-'modem' niet goed werkt onder Win98 standaard, heb ik WinME er voor hem opgezet. Daarna heeft hij het adsl-modem geïnstalleerd, maar aangezien de oplevering van zonnet nogal op zich laat wachten, hebben we dat er maar weer afgehaald, zodat hij voorlopig nog gebruik kan maken van het normale telefoonmodem.
Het lukt echter niet meer verbinding te krijgen met internet. Er wordt wel 'een' verbinding gemaakt, maar vervolgens kan ik niets, ook pingen levert geen resultaat op. Wat kan er mis zijn? De instellingen kloppen allemaal.
Kan het aan WinME liggen? Ik heb wel gehoord dat deze versie van Windows nogal brak is, maar zo brak...
Het lukt echter niet meer verbinding te krijgen met internet. Er wordt wel 'een' verbinding gemaakt, maar vervolgens kan ik niets, ook pingen levert geen resultaat op. Wat kan er mis zijn? De instellingen kloppen allemaal.
Kan het aan WinME liggen? Ik heb wel gehoord dat deze versie van Windows nogal brak is, maar zo brak...