Internet op BlackBerry

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
141
Ik heb een jaar geleden een abonnement bij kpn genomen met internet
Dit toetsel is nu kapot maar ik heb nog een jaar dit abonnement lopen, nu dacht ik dan koop ik een goedkope blackberry voorlopig en dan kan ik meteen pingen dit scheelt weer in belminuten.
Alleen nu ben ik er wel achtergekomen dat met een blackberry een speciaal internet moet hebben dat is ook duurder.
Ik heb nu gewoon belminuten plus onbeperkt internet alleen dit is niet Surf&Mail voor blackberry internet. Kan je dit internet aanpassen? zodat ik een blackberry kan aanschaffen? Of kan ik wel gewoon mijn simkaart erin doen (als de telefoon simlock vrij of van kpn is uiteraard) en internetten?
 
Normaal internetten en mailen zo wel moeten kunnen.
Alleen pingen gaat via het RIM netwerk, dus je zou niet kunnen pingen zover ik daar van af weet.
 
Normaal internetten en mailen zo wel moeten kunnen.
Alleen pingen gaat via het RIM netwerk, dus je zou niet kunnen pingen zover ik daar van af weet.

En het is waarschijnlijk niet mogelijk om mijn abonnement aan te passen naar Surf&Mail BlackBerry. Ik heb KPN flexibel en dat kan je wel aanpassen maar internet heb nog niet gevonden.
Ik denk dat ik het morgen beter even in de winkel kan vragen of het mogelijk is. En anders word het geen blackberry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan