internet op de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hallo ik heb een laptop en ik wil hier internet op.Dit internet wil ik eignlijk van bijvoorbeeld buren ofzo halen,als jullie snappen wat ik bedoel.
Maar als ik kijk welke netwerken er beschikbaar zijn staat er netwerk beveiligt is er nu geen manier voor mij om internet te gebruiken op mijn laptop.

groetjes

Waarvoor zouden die netwerken beveiligd zijn denk je?

Hallo ik heb een laptop en ik wil hier internet op.Dit internet wil ik eignlijk van bijvoorbeeld buren ofzo halen,als jullie snappen wat ik bedoel.
Maar als ik kijk welke netwerken er beschikbaar zijn staat er netwerk beveiligt is er nu geen manier voor mij om internet te gebruiken op mijn laptop.

groetjes

ja zelf internet aanschaffen

Je belt bij je buren aan en vraagt om de code zodat jij hun verbinding kan gebruiken. Denk niet dat je die krijgt

Ik heb zelf ook internet op mijn pc maar die is ook beveiligt en ik wil toch internet op mijn laptop

Dat blijkt ook heel erg uit je vraagstelling, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar weten jullie hoe ik internet op mijn laptop kan krijgen.En hoezo is mijn eigen internet bevijligt want daar kan ik ook niet bij??

Hallo gta san andreas

Met welk type/merk router heb je internet dan? Mischien kunnen we helpen om hem opnieuw te cofigureren zodat die ook werkt op je laptop.

Groetjes Erik Rothuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan