Internet op dsi

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik heb een dsi en ik speel spellen via de r4i kaart.
Thuis hebben wij een router, maar ik kom maar niet via mijn dsi op internet

wie kan mij helpen

groetjes karin

deze stappen heb ik veerschillende keren geprobeert maar ik kom steeds niet door de test, kan dit met mijn r4i aart te maken hebben??

Oh met de nieuwe router doet hij het wel , maar nu krijg ik wanneer ik bij mario kart via de wifi tegen mensen wil spelen de volgende melding:
You were disconnected from nintendo WFC. press A buttom te return to menu. Error code 85030

Oh met de nieuwe router doet hij het wel , maar nu krijg ik wanneer ik bij mario kart via de wifi tegen mensen wil spelen de volgende melding:
You were disconnected from nintendo WFC. press A buttom te return to menu. Error code 85030

Dan zou ik gewoon met de magische klantenservice even contact opnemen en deze zet ik er maar even bij voor het gebruiksgemak:

Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Nederland
Email: contact@nintendo.nl
Tel. 0909-0490444 (€ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00-12.30 en 13.00-17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo-speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.

Technische Dienst
Voor alle technische vragen, vragen over kapotte onderdelen of batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud, vragen over de Nintendo Wi-Fi Connection, handleidingen, etc.
Tel.: 030-6097166 (9.00-12.30 en 13.00-17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het probleem toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/service/contact_2095.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan