Internet op je NDS

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Eigenlijk geen vraag maar meer een tip; ik zag dat meermalen de vraag voorbij kwam of je op je DS kunt internetten. Het antwoord is "ja" wanneer je een RAM-uitbreiding bij je DS hebt.

Heb je die niet, dan is DS-Organize een 2e optie. Dit is een organizer, calculator, IRC en internetbrowser in één. het is een beperkte Internet Browser, maar om nieuwssites als nu.nl te bekijken voldoet het redelijk...

Linkje

Voor wie er wat aan heeft...
 
Je hebt altijd een extra (hoe heet zon ding nouw nodig) voor internet anders kan internet geen cache opslaan en kun je niks.
 
Linkje al gedownload? Hier werkt t en t is een aardig alternatief...
 
Eigenlijk geen vraag maar meer een tip; ik zag dat meermalen de vraag voorbij kwam of je op je DS kunt internetten. Het antwoord is "ja" wanneer je een RAM-uitbreiding bij je DS hebt.

Heb je die niet, dan is DS-Organize een 2e optie. Dit is een organizer, calculator, IRC en internetbrowser in één. het is een beperkte Internet Browser, maar om nieuwssites als nu.nl te bekijken voldoet het redelijk...

Linkje

Voor wie er wat aan heeft...

Ik zie nergens Download of DOWNLOAD NOW staan in dat Linkje
 
Ik had hem al gevonden ja via google nu heb ik een mapje (zie bijlage)
Welke files moet ik op me r4 zetten??
Ik kwam niet helemaal uit de readme

Menno
 

Bijlagen

  • DSorg.jpg
    DSorg.jpg
    92 KB · Weergaven: 60
de dsorganize.nds moet je naar je R4 kopiëren en het mapje dsorganize
 
nee, het hele mapje gewoon 1 op 1 naar je sd kaart kopiëren.
 
Je hebt een wifi router nodig. Wanneer je bijv Mario Karts hebt en daar via je router mee op internet speelt zitten de instellingen al in je ds
 
Je hebt een wifi router nodig. Wanneer je bijv Mario Karts hebt en daar via je router mee op internet speelt zitten de instellingen al in je ds

Hmm
en via de nintendo WIFI usb connector?
kan ik wel mario kart mee
 
Op de DSI kan je via het Winkelkanaal de officiele Browser gratis downloaden
 
Moet je wel eerst een DSi hebben á 169 euri...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan