internet op laptop DELL latitude cp windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Goedendag ,

Wie kan mij als leek helpen hoe ik draadloos of via een kabel internet op deze laptop kan krijgen.
Ik heb nu een laptop met vista en draadloos internet ADSL , maar weet niet of dit nu mogelijk is op deze laptop met windows 98 en hoe te controleren of dit kan.

P.s ik kan op deze laptop ook nergens een vaste aansluiting voor internet vinden .
Er zit wel een kabel bij met aan 1 kant een dun plat stekkertje en aan de ander uiteinde een stekker voor in de modem of pc als die aanwezig was.
Het is op deze modem wel mogelijk om internet te installeren met een inbel modem maar die heb ik uiteraard niet meer , wel dus een modem met ADSL van hetnet.

alvast bedankt willem 2

Goede kans dat hij een ingebouwde LAN verbinding heeft, dat is een brede telefoonstekker zeg maar. Die gaat met een kabel in je router. Anders kun je draadloos door bijv een USB-wifi stick. Kosten; een tientje of 2 (vanaf...)

Hoe kan ik zien dat dez een ingebouwde lan heeft en deze laptop heeft een usb aansluiting.

Als je een plug ziet voor een brede telefoonstekker heeft hij een lan aansluiting...

rj45cable_connector_to_laptop_ethernet_port.jpg

er zit zelfs geen usb aansluiting op.
Ik heb wel een losse wireless usb aansluiting en draadloze router.
Ik ben een uurtje eten en kom dan terug.

ps usb aansluiting gevonden, ik ga het uitproberen en kom er vanavond op terug

Hallo snijworst,
usb wireless geinstalleerd.
Nu wil ik via google of wat dan ook internet op en hij geeft aan : bezig met opsporen van proxy-instellingen en vervolgens na lang wachten geeft hij aan dat de pagina niet kan worden weergegeven.
weet jij of iemand waar dit aan ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan