Internet op laptop met de N 95 SE !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb de Nokia N95 Tweede Editie 8 GB.
Tevens heb ik voor op mijn laptop een USB dongle van T Mobile waarvoor ik 19.95 per maand betaal. Als ik internet op mijn mobiel neem dan betaal ik slechts 9.95 per maand. Nu is mijn vraag hoe kan ik de N95 zo aansluiten op mijn laptop dat ik die verbinding gebruik om te internetten?
Ik weet dat het moet lukken maar ik heb geen idee hoe ik dit aansluit en via welke opties in het menu van de N95 dat gaat?
Wie weet dat wel?

Ik hoor graag,

Raymond

p.s. Heb contact gehad met T Mobile en dit mag gewoon. Even voor diegene die denken dat dit illegaal is.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb dat ook een keer met m\mijn Samsung gedaan....
Ik kreeg een cd bij aankoop van mijn mobiel en kon het zon instellen(de telefoon als modem gebruiken). je zou ook even als je je mobiel ingeplugd hebt bij de beschikbare modems kunnen kijken, het enige nadeel (bij mij) was dat het internet veel slomer ging:confused:

Rick

Ik heb in mijn menu van de Nokia N95 bij instrumenten en connectiviteit de optie modem staan maar wat ik daar verder mee moet is mij een raadsel.

Hoi,

volgens mij geeft dat aan wat je wilt als je je mobiel aansluit op je pc...
Ik denk dat er in dat rijtje vast ook wel massaopslag staat???
Kun je 'modem' aanklikken?

Rick

Ik heb net een proef abbo afgesloten bij T Mobile dus ik ga het vanavond denk ik even proberen.
Ik hou je op de hoogte.

Hoi,

Is allemaal gelukt.
Nokia aansluiten op laptop ( USB kabeltje ) en Nokia PC Suite openen ( software van Nokia ) en klikken op verbinden met internet icoontje en de rest gaat vanzelf :thumb:

Gaat iets langzamer als met de dongle maar ik gebruik het alleen als ik op vakantie ben op de laptop en dan is 384 kb/s snel genoeg om te surfen.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik kom nog uit de tijd dat we surften met 3 kb/s over een analoge telefoon lijn :p

Op mijn PC heb ik gewoon een dikke 50 Mb/s verbinding voor het zware werk en dan wordt in het najaar 80 Mb/s :thumb:

Ja, ik weet het ook nog van die telefoonlijntjes... 52/45 kb/s...:mad:
We hebben nu thuis 4 mb/s. Maar is voor mij snel genoeg;)

Ja hoor, weet ik zeker.
Heb gemaild en gebeld met T Mobile en het is verder geen probleem.
Waarom zou het ook een probleem zijn? Je maakt gewoon verbinding met internet met je telefoon en niks anders.

nou omdat er voor data-only abonnementen andere tarieven gelden. maar dat moet t-mobile zelf weten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan