Internet op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertzear

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
hallo iedereen ik heb een probleempje
ik heb gisteren op me laptop XP geinstalleerd er zat eerst Vista op maar door updates liep me laptop weer vast...
dus ik dacht nou dit gaat allemaal goed geïnstalleerd etc alleen toen wou ik op internet gaan en dat ging niet helemaal.
toen had ik wat rond gesnuffeld op internet ( en dit forum ) en zag dat drivers moet downloaden voor je netwerkkaart alleen...dan moet ik zker me laptop gaan openmaken om te kijken he >>??
nou als jullie meer info nodig hebben hoor ik het wel.
en bedankt alvast :thumb:

grtz Robert

Hoi,

... dat had je beter eerst kunnen doen.
Niet elke nieuwe laptop met Vista heeft ook xp-drivers voor de hardware.
Om verder iets voor je te kunnen doen, zal je toch écht het merk en type van je laptop moeten geven ....
Maar je kunt natuurlijk ook zelf op de site van de fabrikant neuzen ..;)

oke maar stel ik installeer weer vista dan zou het automatisch weer goed zijn ???

oke maar stel ik installeer weer vista dan zou het automatisch weer goed zijn ???

Waarom zou je .....
Maar goed. Dat gaat alleen goed, als je bij de laptop een recovery-dvd hebt, of een opstartmogelijkheid waarbij een recovery-mogelijkheid bestaat vanaf een andere partitie.
Niet elke laptop-fabrikant levert een externe recoverymogelijkheid en zelfs per type (zoals bij Toshiba) wil dat nog wel eens verschillen.
Kortom: bij een 'officiële' recovery worden de drivers van de hardware wél megeleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan