Internet op mij LG KM900 arena

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hallo

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, de LG KM900 Arena. Hierop zit Wifi, UMTS, en weetik veel wat allemaal nog meer. Ik heb ervoor gekozen om géén internet in mijn bundel te doen. Maar toch is het mogelijk dat ik internet heb bij mij thuis op mijn draadloze verbinding. Ik vind dit nogal riskant omdat ik iemand ken die dat ook deed, maar toen verbinding maakte via UMTS ofzo, en er dus voor moest betalen.

Mijn vraag is dus : Hoe zorg ik ervoor dat ik alles "uitschakel" en áls ik thuis op internet ga, dit alleen via Wifi doe, en niet per ongeluk via UMTS of wat dan ook.

Aub een vrij gedetaileerde uitleg als dat niet teveel gevraagd is, ik ben namelijk een leek op dit gebied. Als er extra informatie nodig is zeg het ook maar!

Vriendelijke groet

Hallo

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, de LG KM900 Arena. Hierop zit Wifi, UMTS, en weetik veel wat allemaal nog meer. Ik heb ervoor gekozen om géén internet in mijn bundel te doen. Maar toch is het mogelijk dat ik internet heb bij mij thuis op mijn draadloze verbinding. Ik vind dit nogal riskant omdat ik iemand ken die dat ook deed, maar toen verbinding maakte via UMTS ofzo, en er dus voor moest betalen.

Mijn vraag is dus : Hoe zorg ik ervoor dat ik alles "uitschakel" en áls ik thuis op internet ga, dit alleen via Wifi doe, en niet per ongeluk via UMTS of wat dan ook.

Aub een vrij gedetaileerde uitleg als dat niet teveel gevraagd is, ik ben namelijk een leek op dit gebied. Als er extra informatie nodig is zeg het ook maar!

Vriendelijke groet

Je kunt bij verbindingen WIFI inschakelen kiezen. Als dit aanstaat dan maakt hij verbinding met je netwerk. Als je bv op Web and Walk (ik weet niet welke provider je hebt) klikt dan vraagt hij automatisch of hij door moet gaan omdat dit kosten met zich mee kan brengen. Je hebt dan de keuze om door te gaan of te stoppen. Probeer het maar eens uit. Succes

Ja, maar bij iemand die ik kende vroeg hij dit soms wel, en soms niet. Ik heb trouwens Hi als provider. Maar eigenlijk wil ik gewoon alle andere mogelijkheden uitschakelen zodat hij deze niet kan pakken. Weet iemand hoe dat misschien kan?!

Ja, maar bij iemand die ik kende vroeg hij dit soms wel, en soms niet. Ik heb trouwens Hi als provider. Maar eigenlijk wil ik gewoon alle andere mogelijkheden uitschakelen zodat hij deze niet kan pakken. Weet iemand hoe dat misschien kan?!

Bij zover ik weet vraagt hij bij alles wat je doet of je door wilt gaan omdat dit kosten met zich mee kan brengen. Ik zou zeggen, probeer eens het internet op te gaan. Als hij dit niet vraagt dan gelijk annuleren. Dat kost je misschien 5 cent maar dan heb je wel zekerheid.

oke bedankt voor deze informatie =) ik zal het van de week wel eens proberen en dan hoor je het wel =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan