internet op mobiel van pc: probleem ip-adres

• Onderwerp starter Onderwerp starter R15
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R15

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo,

Ik ben bezig met het configureren van een internetverbinding van mijn pc voor mijn mobiel. Dus internet op je mobiel via je pc. Het gaat om een PAN verbinding. Ik heb de handelingen gevolgd van het volgende artikel: http://home.versatel.nl/speedy-andre/internetten_met_je_mobiel.htm. Maar ik kom halverwege niet verder, in het artikel staat: Gebruik de status van de PAN netwerkkaart om te zien of je werkelijk via je pc verbinding hebt, kijk met name of het IP klopt (bijv. 192.168.0.1).

Een 169.x.x.x IP werkt niet, verbreek de verbinding en probeer het opnieuw. Bij Netwerk connections op de pc kan je de nieuwe netwerkkaart zien.
. Ik heb dus een 169 adres. Er staat in dat je opnieuw moet verbinden, maar zonder resultaat. Ik moet dat dus hebben in 192.***.*.*. Hoe krijg ik dat voor mekaar?

Ik heb een SE W710I.
Computer: Vista, met bluetoothprogramma Bluesoleil, PAN verbinding
(bluetoothverbinding).

B.V.D.
Ramon

Hallo,

Ik ben bezig met het configureren van een internetverbinding van mijn pc voor mijn mobiel. Dus internet op je mobiel via je pc. Het gaat om een PAN verbinding. Ik heb de handelingen gevolgd van het volgende artikel: http://home.versatel.nl/speedy-andre/internetten_met_je_mobiel.htm. Maar ik kom halverwege niet verder, in het artikel staat: Gebruik de status van de PAN netwerkkaart om te zien of je werkelijk via je pc verbinding hebt, kijk met name of het IP klopt (bijv. 192.168.0.1).

Een 169.x.x.x IP werkt niet, verbreek de verbinding en probeer het opnieuw. Bij Netwerk connections op de pc kan je de nieuwe netwerkkaart zien.
. Ik heb dus een 169 adres. Er staat in dat je opnieuw moet verbinden, maar zonder resultaat. Ik moet dat dus hebben in 192.***.*.*. Hoe krijg ik dat voor mekaar?

Ik heb een SE W710I.
Computer: Vista, met bluetoothprogramma Bluesoleil, PAN verbinding
(bluetoothverbinding).

B.V.D.
Ramon

Geen flauw idee.:P
zou dit ook kunnen bij een LG Ku990i?

Geen flauw idee.:P
zou dit ook kunnen bij een LG Ku990i?

Jammer dat je geen flauw idee hebt:(.
Maar een PAN verbinding met een LG Ku990i wil denk ik ook wel. (Wel bluetooth stick enzo.) Maar ja, ik zit nu met die ip adres...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan