internet op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GangsterWal

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hoeveel mb internet is snel genoeg om video's op youtube feilloos af te spelen en dat hij snel surft? Ik wil namelijk over een poosje een nieuwe mobiel kopen.

Laatst bewerkt:
Vertel wat meer over wat je wenssen zijn voor je mobiel? Hoe duur mag het maximaal zijn?

Ik heb al wat geregeld voor een mobiel. Ik krijg die van me broer. Maar hoeveel mb/s moet je ongeveer hebben om youtube videos zonder te stotteren af te spelen op je mobiel?

met een abbonemet, hoeveel datalimiet wou je dan en hoeveel belminuten ongeveer?

met een abbonemet, hoeveel datalimiet wou je dan en hoeveel belminuten ongeveer?

Dat is toch helemaal niet relevant. @TS wil alleen maar weten wat een minimale snelheid moet zijn om stottervrij te kunnen internetten!

Ron

Oh ja, daar heb ik ook nog een vraag over. Ik zie altijd bji abonnementen dat je bij een bepaalde hoeveelheid sms'jes en belminuten zoveel mb internet hebt en dat kan je niet veranderen. Zijn er ook abonnementen waarbij je kan kiezen hoeveel mb internet je erbij wil?

@haaren101, hij wilt hulp op alle fronten;)

@TS,

Dan kan je bij T-Mobile eens gaan kijken in de winkel

Op de site van T-Mobile zie ik dat je internet standaard, internet extra en internet maximaal kan bestellen, maar is dat onbeperkt of tot 1GB bijv? Als je al een abonnement hebt met sim only alleen belminuten en sms, kan je dat internetabonnement dan erbij voegen?

Laatst bewerkt:
Als ik ga naar alle abonnementen en dan naar internet staat er niet bij hoeveel mb hoor. ;) Maar kan je die ook toevoegen bji een abonnement of alleen prepaid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan