Internet op mun laptop via mobiele telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy2k

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Ik had dus nog un mooi oud 5110tje liggen waarmee je dus zou moeten kunnen internetten. datakabel heb ik ook. Drivers installeren in windows 2000 is me allemaal gelukt. Alleen alsk nu een nummer wil bellen met 06 vooraan, wat die gratis geen-abonnement providers dus allemaal hebben, dan krijg ik zoon 'nummer bestaat niet' toontje. Ligt dit aan het feit dat ik met een GSM inbel? Zoja weet dan iemand een gratis inbel dinges dat niet begint op 06....zonee, wat kan het nog meer zijn?

Alvast bedankt voor het antwoord :-)

Moet gewoon werken hoor, heb je wel het goede nummer in windows ingevoerd? Kijk eens op de site van de provider daar staan vast en zeker de recente telefoonnummers. Dit moet gewoon werken, heb het zelf ook zo wel eens gedaan met een 7110 en dat werkte perfect en of jij nu een 5110 hebt dat maakt wat dat betreft niks uit.

Draait ie misschien een extra 0 voor een buitenlijn of netnummer?
Probeer eens de 0 weg te laten in het telefoonnummer. Of wellicht staat er ergens bij de instelling wel dat ie een 0 voor een ander netnummer moet zetten.
En uiteraard probeer je eerst even met je gewone telefoon dat nummer te bellen om te kijken of het wel juist is.

Neej, het nummer dat op het schermpje staat klopt gewoon, en als ik het handmatig bel krijg ik ook zoon toon. TIs nu dus wel redelijk zeker dat ik dat nummer gewoon niet met een mobiel kan bellen...

'Dit nummer kunt u met hi prepaid niet bellen' zegt de vriendelijke dame aan de telefoon :S

zonnet heeft een speciaal nummer voor mobieletelefoons.

mzzl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan