Internet op nieuwe laptop lukt niet ondanks verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolandacb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Goedenavond,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, een Lenovo Z50.
Erg blij mee en de instellingen waren simpel, echter nu werkt mijn internet niet, terwijl ik volgens mij wel de juiste instellingen heb ingevoerd. Ook geeft de laptop aan wel verbonden te zijn met mijn wifi.

Gisteren heb ik wel al via YouTube een nummer beluisterd, dus dan zou het toch moeten werken?
Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen?
Alvast bedankt.

Gr. Jolanda

Tja, als je gisteren internet had en vandaag niet, dan zal je je af moeten vragen wat je met de laptop hebt gedaan (lees : geïnstalleerd en / of geconfigueerd) tussen gisteren en vandaag. Als je daar het antwoord op geeft, dan weten we in welke richting we moeten zoeken.
Wat gebeurt er trouwens als je een LAN kabel aansluit?

Hoi gast0225,

Bedankt voor je reactie.
Zover ik weet heb ik nog niets geïnstalleerd of veranderd aan de configuratie.
Ik heb nog nauwelijks tijd gehad om met de laptop aan de slag te kunnen.
Ik heb het nu met een kabel geprobeerd en dan geeft hij ook aan dat hij verbonden is, maar geen internet.
Dus zowel met wifi als met een netwerkkabel de melding verbonden te zijn maar geen internettoegang.
Probleemoplossing geeft aan niets te kunnen vinden.

Kun jij of iemand anders mij verder helpen aub??

Sorry, er zijn zoveel mogelijkheden waaraan dit kan liggen. Ik denk dat je even op andere reacties moet wachten.

Toch bedankt!
Zojuist heb ik mcafee, de gratis virusscanner ( met proefperiode) die erbij zat, eraf gegooid en nu werkt alles prima.
Dat programma werkte dus alles lekker tegen.:o
Maar het werkt nu prima.
Opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan