Internet op Nokia n97 mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Slayer

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Hallo,

Ik heb onlangs een nokia n97 mini aangeschaft. Alleen ik heb niet een abbonement met internet.
Op de Nokia n97 mini zit Wlan. Dit zou dus betekenen dat ik met mijn netwerk thuis, toch op internet kan.

Maar dan zoek naar netwerken, ik maak verbinding met mijn netwerk.
Alleen dan gaan de kosten nog steeds van mijn abbonement af. Dit is erg duur.
En als ik stop met browsen, vraagt het mij of ik de verbindinng door Vodafone MMS stop wil zetten.
Ik heb bij connectiviteit-bestemmingen alle toegangspunten verwijderd, behalve de multimedia bericht. Deze kan ik dan helaas ook niet verwijderen. Dit is de Vodafone MMS. Maar als ik het dus probeer krijg ik een melding dat het in gebruik is en niet kan worden verwijderd.

Heeft iemand een idee hoe je dit moet doen?

Alvast bedankt,

Jelle

Oei dat is niet prettig.

Gelukkig heb ik zelf ook een nokia (een expressmusic 5800 in mijn geval) en volgensmij hebben die hetzelfde OS (symbian v60 S5)
Ik denk dat je telefoon op "roaming" stand staat. Dit houd in dat je constant met internet verbonden blijft.

Probeer even het volgende:
- Zet je toegangspunten scherm open.
- Switch even naar je zeg maar bureaublad.
- druk de rode telefoonknop een paar seconden in.
- als het goed is vraagt de telefoon dan of je de "packet gegevensverbinding wilt verbreken"
- dit doe je.
- Probeer dan snel het toegangspunt te verwijderen, voordat deze weer verbinding wil maken.

Dit is even een makkelijke en snelle oplossing, laat even weten of het werkt.

Suc6 :thumb:

Ik heb het al gevonden, Ik kon bij verbindingenbeheer de verbinding uitschakelen, en dan het toegangspunt verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan