Internet op vakantie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

red123nax

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hallo,

ik ga binnenkort op vakantie (va. morgen :P).
alleen waar ik ben (gewoon particulier die huisje verhuurt) is geen internet...

ik zit zelf bij @home (nu ziggo).. kan ik internet van thuis tijdelijk op dat huisje krijgen ??

of is er een andere manier..
mijn pa heeft een mobiel met zo'n oneindig internet abonnementje
het gaat hier om een HTC Touch Cruize (1e editie) en kan later evt. de HTC S710 worden (de cruize is een leentoestel voor zolang de S710 wordt gerepareerd)
Kan ik die koppelen aan mijn laptop/pc zodat ik toch internet heb ??

Alvast bedankt

P.S. het huisje is in zeeland..

Wat dacht je van die stickjes met altijd internet? KPN/Vodoafone/T-Mobile enz... Stick in de pc/laptop en je kan internetten....

Inderdaad met zo'n stick kan dat alleen duurt wel een paar dagen voordat het geregeld is (2,3,4 dagen)

Onzin.
Je schaft zo'n pakket aan en je bent binnen tien minuten met je laptop online.
Ik heb het zelf van T Mobile maar je kan ook KPN of Vodafone nemen bijvoorbeeld.
Gelijk Online dus !!

of is er een andere manier..
mijn pa heeft een mobiel met zo'n oneindig internet abonnementje
het gaat hier om een HTC Touch Cruize (1e editie) en kan later evt. de HTC S710 worden (de cruize is een leentoestel voor zolang de S710 wordt gerepareerd)
Kan ik die koppelen aan mijn laptop/pc zodat ik toch internet heb ??

Ja dat kan,
voor XP zul je ActiveSync moeten installeren.
Daarna kun je doormiddel van de USB kabel of bluetooth verbinding (vind ik minder stabiel dan de USB) tussen de HTC en de Laptop en je HTC in te stellen met Internet delen je HTC gebruiken als internet verbinding. (Let wel op als je naar het Buitenland gaat, dat wil nog wel eens niet onder de "Oneindigheid" van het abbonnement vallen

Voor Vista/7 zul je het "Mobile Device Center geinstalleerd moeten hebben in plaats van active sync, verder werkt het hetzelfde.

Onzin.
Je schaft zo'n pakket aan en je bent binnen tien minuten met je laptop online.
Ik heb het zelf van T Mobile maar je kan ook KPN of Vodafone nemen bijvoorbeeld.
Gelijk Online dus !!
dat was ook het eerste waar ik aan dacht..

echter...
die van vodavone is vanaf een jaar
en die van kpn is eigenlijk voor zolang je abonnement nog niet is aangesloten óf (net als vodafone) vanaf een jaar...

dat van Ellasar spreekt me meer aan..
ik zal het vanavond eens proberen (als mn pa de kabels ff ophaalt ;))

Is ook een beetje onzin om een stick aan te gaan schaffen terwijl je al verbinding kunt maken met de HTC.
Uit de FAQ van HTC-> http://www.htc.com/nl/faqs.aspx?p_id=59&cat=264&id=8256

Ik werk met mijn LG cookie ook zo, gewoon aansluiten met de USB kabel (toestel wordt ook gelijk geladen, wat wel zo plezierig is) en kies uit de LG software->modem en hopla er is een 8mbits verbinding, daar is goed mee te internetten en werkt probleemloos

dankje...

ik heb het nog niet kunnen testen..
morgen moet ik de usbkabel van de mobiel nog ophalen...

je zult nog van me horen

nou.. bij deze....

het werkt !!

het gaat niet snel, maar als ik het internet op wil, is het iig mogelijk :P

dankje Ellasar en maestro12

internet op reis

Inderdaad met zo'n stick kan dat alleen duurt wel een paar dagen voordat het geregeld is (2,3,4 dagen)
Als je naar Spanje of Portugal gaat, bezoek dan de volgende site: [Modedit]URLWEG[/edit]
en huur gewoon een dongel voor 5,95 per dag. Je hebt dan ongelimiteerd internet toegang. Is dit een oplossing?:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
internet op reis

Als je naar Spanje of Portugal gaat, bezoek dan de volgende site: [Modedit]URLWEG[/edit]
en huur gewoon een dongel voor 5,95 per dag. Je hebt dan ongelimiteerd internet toegang. Is dit een oplossing?:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Topics van ruim een half jaar oud mogen met rust gelaten worden.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan