internet op vaste pc lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

armdejonge

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
We hebben een sitecom 535 breedband router. De laptops doen het prima, geen problemen met internet, maar op de vast computer krijg ik het niet voor elkaar om er draadloos internet op te zetten. Internet gaat als een knipperlicht: aan-uit-aan-uit.
Signaal valt steeds weg. Geprobeerd om het kanaal van 11 naar 12 te zetten, maar vervolgens had ik ook op de laptop geen internet meer.
Kan het zijn dat de vaste pc geupgrade moet worden (sitecom 1.67 of weet ik het hoe dat heet)?? Of heeft iemand een andere optie?? Ik word hier een beetje gestoord van.

maar op de vast computer krijg ik het niet voor elkaar om er draadloos internet op te zetten

zit het er wel op dan? (draadloos)

Dat lukt bij mij thuis nu ook niet, maar dat komt omdat ik er geen netwerkkaart in heb zitten voor ondersteuning van een draadloos netwerk. Ik weet niet of jij dat er wel in hebt hangen?

Ik heb wel een usb ding (hoe heet dat?) in de computer. Van Belskin, geinstalleerd en wel. Maar goed, dan is het toch gek dat draadloos het wel doet en dan weer niet en dan weer wel??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan