internet opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathanseye

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Hoe Komt Het Dat Wanneer Ik Men Internet Opstart Via Het Startmenu Het Zeer Moeizaam Verloopt? Waneer Ik Het Via Men Icoontje Op Men Bureaublad Doe , Is Er Geen Probleem. Telenet Operators Konden Me Niet Helpen . Weet Er Iemand Raad?

Het klinkt onwaarschijnlijk, maar heb je al een ad/spyware scanner als lavasoft adaware / hitmanpro geprobeerd?

Het klinkt onwaarschijnlijk, maar heb je al een ad/spyware scanner als lavasoft adaware / hitmanpro geprobeerd?

Ik had oorspronkelijk telenet securitypack. Maar had daarbij hitmanpro gezet. Wist niet dat 2 virusscanners niet mochten ( ben een beginnerke). Dus hitmanpro er terug afgedaan.En vanaf toen heb ik dit probleem.

Als het zoeken net zo moeizaam gaat als je bericht dan kan ik het wel begrijpen.
Elk woord met een hoofdletter ?? waarom.

Ik had oorspronkelijk telenet securitypack. Maar had daarbij hitmanpro gezet. Wist niet dat 2 virusscanners niet mochten ( ben een beginnerke). Dus hitmanpro er terug afgedaan.En vanaf toen heb ik dit probleem.

Probeer eens een regcleaner als Registry medic, is zeer aan te raden (vind ik zelf). Misschien is er iets mis in de register.

Heeft hij wel fouten gevonden en heb je deze ook laten verwijderen ?

Je zei dat je hitmanpro er af had gehaalt... als je het er weer op zet, om even te testen, heb je dan het probleem nog steeds?

Je zei dat je hitmanpro er af had gehaalt... als je het er weer op zet, om even te testen, heb je dan het probleem nog steeds?

Kan ik dit zomaar doen zonder problemen te hebben door het feit dat er dan 2 virusscanners opstaan?

Hitmanpro heeft naar mijn weten geen virusscanners... Maar om te testen kan je het sowieso proberen hoor.

Hitman pro heeft de virusscanner Nod32 dus wel degelijk 2 virusscanners naast elkaar.

Ahja dat is ook zo, excuus, zet je telenet sec.pack even uit aub.

Heb securitypack van internet afgezet en daarna hitmanpro er terug opgezet. Gevolg: toen ging het helemaal niet meer. Heb hitman pro er terugafgehaald , en telenet security er terug op.Wat nu

Hitmanpro laat veel verkeerde dingen achter en vernielt er ook verschillende.
kijk op de site van hitmanpro en haal daar de iefix op.
deze kun je vinden onde support en veel gestelde vragen bij hitmanpro

www.hitmanpro.nl

Al deze dingen werkten niet , dus heb ik het anders opgelost : ik heb al mijn documenten enz.naar een nieuwe gebruikersnaam gecopieerd en nu is het ook opgelost. Toch bedankt voor al de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan