internet opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

London

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hi.

Als ik internet explorer opstart dan kan de computer de site niet vinden, en moet ik het scherm sluiten. Dan krijg ik "End now" en dan klik ik erop, vervolgens sluit het scherm en krijg ik "Send error rapport- or don't send" ik klik dan maar "Don't send"..Als ik dit alles heb doorlopen, kan ik internet explorer wel openen en werkt alles naar wens. Deze routine moet ik elke dag een paar keer doorlopen om internet te kunnen gebruiken. Iemand idee wat dit is?

Grtz. London:love:

Bestaat de kans dat je na het opstarten té snel IE opent? Terwijl de machine nog niet je internetverbinding heeft gestart?

Kans bestaat niet, want ik heb het ook als ik de pc al uren aan heb.:confused:

Alvast bedankt. London

Ik moet even 20 minuten met de pup wandelen, ik kom er zo op terug (met misschien de oplossing)

dat is het ook niet:confused:
het heeft voorheen ook prima gewerkt, maar een paar weken terug begon het.

alvast bedankt, London

Ja want het begint dus al als ik m'n homepage wil openen..dus, als ik internet explorer opstart. En als ik dan dat heb doorlopen (end now, send/ don't send error rapport, zie hier boven) dan doet internet het gewoon..maar heel vervelende routine om te doorlopen, en zo was het natuurlijk niet. Normaal is als je gewoon op internet kan klikken en dat ie gewoon opent.

grtz. London

Als IE resetten naar zijn beginwaarden niet wil werken dan ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen, anders dan met dooddoenertjes als virus en spywarecontrole en.................

nog te proberen.............. schijfopruiming waarbij óók alle tijdelijke bestanden worden verwijderd én daarna Ccleaner draaien.

Laatst bewerkt:
Ik heb het nog een keer geprobeerd..resetten..en nu lijkt het wel te werken. Ik hoop dat het zo blijft en dat het voor nu is opgelost. Bedankt voor je hulp! ;)

Grtz. London

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan