Internet over de kabel met chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Jens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
56
Ik had altijd een goede verbinding met internet via chello alleen ik moest noodgedwongen mijn computer formateren en nu krijg ik geen verbinding meer met het internet hij zegt dat ie geen verbinding met de server kan maken....:(
 
Met gebruikmaking van de installatie-instructie. Eigenlijk dus weer hetzelfde doen als toen je chello voor de eerste keer aansloot.
 
okee euhm die gebruiksaanwijzing is laat maar zeggen zoek zijn er geen bepaalde stadaarden voor ofzo....
kan me iets herinneren van een getal je op de adresbalk moest invullen maar volgens mij was dat configuratie van de router....
 
Heb je wel de LAN driver geinstaleerd?

Als je een router gebruikt de firewall van XP (als je XP gebruiket) uitzetten.
 
Gegevens even opvragen bij helpdesk Chello is dan volgens mij de nioge oplossing.
 
het is ook geen probleem met de router want de andere 2 computers die aan de router hangen die doen het gewoon prima
 
Heb je wizard internetverbinding al gedraaid? Dit kan wel eens een klein wonder verrichten, want je moet je computer natuurlijk wel ff vertellen dat er internet beschikbaar is....
 
Volgens mij moet je op een van de andere pc's onder
IE -Extra - Verbindgen de eigenschappen van de chello verbinding kunnen vinden en zal je daar ook de gegevens vinden die je nodig hebt voor je instellingen
 
als ik windows xp op mijn computer zet dan moet hij het toch wel gelijk doen of niet? xp configureert de internet verbinding zelf toch?
:)
 
Jah dat klopt. XP configureert de verbinding zelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan