internet pagina trilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellow ice

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Hallo allemaal,
Internet pagina's met beeld, filmpje of kleur trilt, scrol ik met de muis dan trilt het ook. Als is een mail ga schrijven trilt het ook telkens als ik een letter intik. Ik begrijp dit niet waarom het zo doet. Ik heb de resolutie gechekt maar toch trilt de pagina. Vroeger deed het niet zo maar nadat ik het heb geformatteerd door een expert is dit gebeurd. Ik heb alles geprobeerd via internet om oplossing te vinden maar is me niet gelukt.

Wie kan mij alsjeblieft hiermee helpen, want ik begin blind te worden door die trillingen:(.

Thanks alvast,

Ik denk dat de drivers niet zijn geinstalleerd voor je videokaart. Of niet de goede. Drivers zijn een stukje software voor je videokaart om een goed beeld op je scherm te krijgen. Weet je toevallig wat voor een videokaart je in je computer hebt zitten?

Klik eens rechts op het bureaublad en dan eigenschappen.

Bij settings (meest rechtse tab) kan je nog het een en ander instellen. Wellicht hier de frequentie wat lager (of hoger zetten)

Ron

Klik eens rechts op het bureaublad en dan eigenschappen.

Bij settings (meest rechtse tab) kan je nog het een en ander instellen. Wellicht hier de frequentie wat lager (of hoger zetten)

Ron

Bedankt voor je reactie Ron,
Ik had dat al geprobeerd en nu heb ik dat weer gedaan maar tevergeefs.
Ik heb met alle frequenties uitgetest op de probleem gebieden zoals bij hotmail ( als ik een bericht wil sturen, bij elke tik op de letters trilt de beeld) en bij een site waar adobe flash player 9 te zien komt als ik op de trillende beeld met rechter muisknop druk.
Met afbeeldingen is het niet zo dat het echt trilt.
Zou het misschien door adobe flash player 9 ontstaan? Maar hotmail heeft volgens mij geen adobe flash player 9, wat zou de probleem kunnen zijn?

Ik denk dat de drivers niet zijn geinstalleerd voor je videokaart. Of niet de goede. Drivers zijn een stukje software voor je videokaart om een goed beeld op je scherm te krijgen. Weet je toevallig wat voor een videokaart je in je computer hebt zitten?

Bedankt voor je reactie,
waar moet ik kijken welke videokaart het is?

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb een en ander opgezocht en volgens mij is het probleem adobe flash player 9. De pagina's die trillen bevatten de programma adobe flash player. Deze heb ik geïnstalleerd maar als ik op mijn computer deze opzoek lijkt de installatie niet bekend te zijn. Volgens mij heb ik de installatie goed gedaan maar er mist iets, maar wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan