Internet pagina's niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nora0604

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Hoi,
Sommige internetpagina's opent hij niet b.v.
op prijsvragenplaza,krijg ik wel gewoon de side ,
alle andere opties opent hij wel behalve het forum, heb ze al gemaild daar, maar iedereen kon gewoon het forum op/ook wanadoo gebeld ,heeft alle instellingen doorgenomen weet het ookniet/heb spybot en adaware laten lopen/geen virusen voorzover ik weet/heb Norton/
heb de beveiliging al lager gezet , en nog niets,ook
andere sides opent hij soms niet.Vreemd nooit last van gehad.Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ok alle tijdelijke bestanden weggegooid en alles geleegd!!Of zou het toch aan wanadool liggen???
Groeten N.

Heb je norton antivirus of internetsecurity ?

Krijg je op die sites die je niet kunt benaderen nog een foutmelding?

Hoi,
Nee geen foutmeldingen alleen dat hij de internetpagina
niet kan weergeven.
en ja ik heb Norton Antivirus
gr.N.

Of de instellingen van de firewall zijn niet goed.

Hoi,

Een aparte firewall heb ik niet,alleen Norton
antivirus, heb net ook nog alles laten repareren
bij Norton windocktor ,ook dat helpt niet en de
beveliging laag ingesteld.
gr.N.

Er zijn problemen die opgelost moeten worden bij Wanadoo maar ik dacht dat dit eerder met het wegvallen van de verbinding te maken had.
Als je dan geen firewall hebt.........wat kan dan in vredesnaam het laden van sommige pagina's tegenhouden? :8-0:
Heb je zoiets als FreeSurfer?

Hoi, heb geen freesurfer, er waren wel pas storingen in de regio maar ze zeggen bij wanadoo.dat alle
storingen zijn opgelost. en mijn signaal is prima,
volgens wanadoo dan, ze zeiden dat het mischien aan Internet Explorer zou kunnen liggen ?maar ik heb al vaker allerlei dingen opmijn computer gewijzigd
die hun zeiden, die er ook niets mee te maken hadden,
deed hij het later plotseling weer.
gr.N.

Oh ja, ik heb 2 computers, hoofdcomputer beneden ,
andere boven, ik heb het hier over de hoofdcomputer die dus het internet binnenkrijgt,ik heb een router,
en de computer boven kan dus ook vaak geen pagina's
openen is het dan geen kwestie van wanadoo,die het niet goed doorgeeft, anders zou de fout toch alleen
op mijn computer zitten of heb ik het mis?
groeten N.

Dat denk ik niet. Ze maken allebei gebruik van dezelfde verbinding.
Normaal gesproken zou ik zeggen 1. firewall 2. Internetexplorer minder strak zetten. 3.Popupkiller.
En verder kom ik op het moment nergens op.

Heb net de helpdesk geinstalleerd van wanadoo dat is weer nieuw.Hun reactie was:
Casema heeft technische problemen geconstateerd
bij het uitvoeren van de diagnoses op uw computer.
Wat ze daar nou weer mee bedoelen?
Ik moet dus die helpdesk weer bellen, die natuurlijk weer eens niet te bereiken is ,later terugbellen hebben
het weer eens te druk,Nou dat moet dan later maar
groeten Nora

Technische problemen geconstateerd.
Daar kun je ook alle kanten mee op!
'Als' je de helpdesk bereikt hoop ik dat er een oplossing is.
Laat je het nog even weten? Ik ben benieuwd.

Hoi,

De hepldesk weet dus ook niets, moest van hun de router erafhalen en toen deed de side het dus wel.
Ze zeggen dat de ingebouwde firewall de boosdoener
is ,(wist niet eens dat daar een firewall in zat) maar is toch wel vreemd want daarvoor heeft hij het altijd gedaan met dezelfde router.Kan hem dus niet uitschakelen want dan laat hij alle virusen door.
Slaat toch nergens op?Nou heb ik dus nog steeds geen
favoriete side.
groeten Nora

Ik heb eigenlijk sinds vanavond ook last van een soortgelijk probleem, en ook in heb Wanadoo (regio Den Haag).
Als ik naar sites zoals: http://www.invogue.tk ga zie ik enkel de oranje frames en verder wit, en niet de teksten en plaatjes. Ik heb op andere sites die dit soort frames gebruiken het zelfde probleem.
Bij de andere sites heb ik nergens last van. Ik heb ook geen firewall of popupkiller.
Ik heb vorige week alleen mijn cache en cookies geleegt, maar dit doe ik zovaak, en tot voorheen kon ik deze sites wel zien?:(

Wat gek is dat kan jij ook deze side krijgen
www.prijsvragenplaza.nl,en zo ja kan je ook op het forum komen?
Die side die jij net zei heb ik dus wel gewoon.
wat een gerommel bij wanadoo zeg!
groeten Nora

Hoi,
Nee ik krijg hem niet,kan de pagina niet weergeven en het gekke is ik zit al meer als een jaar op deze side en wel iedere dag, en ik heb niets aan mijn instellingen veranderd,en ik kan toch niet mijn router eraf gooien
dan heb ik dus boven geen internet.Heb trouwens
ook al 2dagen geen MSN ????????Storing????????
groeten Nora

Leuk bedacht van Wanadoo :D
Maar............doe je router eens even aan en uit. Dat ding schijnt op de een of andere manier ook rommel te verzamelen. Met aan en uit wis je dat.
Kijk nog eens goed naar je temp mappen

Goedemorgen , dat is stom zeg als mijn router eruit is werkt alles
wel, zou hij stuk zijn maar danwerkt alles toch niet
meer? Moet dan toch aan de router liggen,
wat zou ik daar aan kunnen doen?
groeten Nora

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan