Internet Playstation 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiddetje

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Beste mensen,

Ik heb een vraag over de playstation 3. Moet ik voor internet (online gamen, updaten) een aparte kabel hebben?

Alvast bedankt!

Wat is apart er moet een netwerk-kabel aangesloten worden als je niet draadloos wilt.

Zit er niet bij voor zover ik weet, dus zul je die moeten aanschaffen of mogelijk heb je er nog ergens eentje liggen.

PS HDMI kabel zit er ook niet bij net als de optical.

Er zit een draadloze wifi adapter in. Een kabel is niet nodig, ik speel zelf ook black ops online zonder kabel.

Als jij draadloos internet thuis hebt wel ja. Ik heb hier een 20m lange kabel lopen. (Heb geen reden voor draadloos internet. En enkel voor de PS3 ga ik geen dure router aanschaffen)

Ik heb zelf de voorkeur voor de kabel. Stabieler en sneller dan WiFi.

Die wifi adapter zit al in je playstation die hoef je niet te kopen. Je hebt enkel een draadloos netwerk nodig thuis.

Een kabel is echt niet nodig, tenzij je playstation op zolder staat en je router in je huiskamer. Een verbinding van 2 mbit is al voldoende om online te gamen.

Misschien beetje late reactie, maar als je kijkt naar welke kabel je moet kopen dan koop je het best een Cat5e of een Cat6 kabel. Valt te vinden op het internet bij bv. kabeltje.nl of allekabels.nl en dan zou het wel goed moeten merken. Over de lengte van de kabel moet je ook niet wakker liggen, want het maakt echt niets uit of hij nou 10 of 15 meter is. Ik heb zelf ook een kabel liggen en het werkt goed alleen ik heb dan weer problemen met mijn router, maar dat is een ander verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan