internet plots traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo

Mijn internet is plots traag. Heb dit nooit eerder gehad. Soms moet het zolang laden dat Google chrome zegt "Deze webpagina is niet beschikbaar". Zelfs google duurt meer als 1min. om te laden...als hij het al geladen krijgt tenminste. Geen spyware en/of malware op men pc te bespeuren met Malwarebytes. Heb geen cookies, caches en heb het register opgeschoond. Heb ook altijd de volledige draadloze connectie (100% dus). Zo ineens eergisteren is het gekomen. Heb niks gedownload en/of verwijderd. Wat me wel opgevallen is, is dat facebook wel het gemakkelijkste van allemaal te laden + de spelletjes en ik soms met 1 klik iets heb. Firefox flash player gaat ook niet meer. Internet explorer geeft steeds een error "syntax error". Ik kan wel oneindig veel keer op "ok" drukken.

INFO : Windows 7 Home premium 64 bit met draadloze internetverbinding.

Dank u

Wat gebeurt er als je het met een draad erin probeert? Heb je dan wel de volle snelheid?

Schakel deze instelling eens uit in Chrome (categorie Privacy) & probeer het nog eens:
Bekijk bijlage 190995

Maak ook e.e.a. schoon:
[size=-1]Download of Update Ccleaner[/size]

[size=-1]Start CCleaner op.[/size]

• [size=-1]Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Geavanceerd[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Instellingen[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."[/size]
  • [size=-1]Klik in de linkse kolom op Cleaner.[/size]
  • [size=-1]Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.[/size]
  • [size=-1]Klik vervolgens in de linkse kolom op Register[/size]
  • [size=-1]Klik op Scan naar problemen.[/size]
  • [size=-1]Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK[/size][size=-1].[/size]

@satshow : heb geen draad alleen maar draadloze verbinding sorry maar toch bedankt

@dennisdennis12: ik vermoed van wel ja want bij de andere 2 pc's in huis is het hetzelfde (de andere 2 pc's weet ik niet). Ik moet wel zeggen dat het internet niet zo raar doet als ik met men gsm,psp of ps3 verbonden ben met het internet...... Heb ook gemerkt dat ik soms geen internettoegang heb. Dan moet ik effe de verbinding verbreken en dan terug opnieuw verbinden.

@dorado : Bedankt heb ik gedaan. Er zijn geen fouten in het register gevonden, zal waarschijnlijk komen omdat ik zo goed als dagelijks een scan uitvoer. Ik zal binnen een paar zeggen of het werkt of niet. Geef me even tijd om het te testen. Dank u :thumb:

heb je wel de nieuwste drivers geïnstalleerd van je draadloze netwerkkaart.
en welke router heb je?

@dennisdennis12 : Normaal gezien wel ja want ik scan met Slimdrivers 1 keer om de 2 weken. Heb toch nog meer eens een scan uitgevoerd en hij zegt dat alle drivers up-to-date zijn :thumb:. Toen ik de tip van Dorado had uitgevoerd gaat Google chrome toch al stukken beter. Heel af en toe een hapering maar dat zal wel normaal zijn zeker? Maar IE geeft nog steeds een Syntax error probleem...en Firefox nog steeds een flash probleem....normaal gezien kan men flash niet out-of-date zijn want hij installeert updates automatisch en zou Internet explorer ook geen flash kunnen afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan