Internet probleem met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
Beste,

na tijden gewoon geinternet te hebben op mijn pc met Vista home 32b doet mijn internet van UPC het ineens niet meer. de modem die eraan hangt een axxis 502b ofzoiets functioneert gewoon goed, met een laptop eraan krijg ik het ip adres 213.***.***.*** maar als ik dezelfde kabel terug in de pc met vista steek krijg ik geen ip adres meer.

vanalles al geprobeerd
IPv6 uitgeschakeld/ingeschakeld
Met/Zonder windows firewall
Met/Zonder Kaspersky AV

er zijn geen updates geinstalleerd geen instellingen gewijzigd rare installaties gedaan, gewoon de hak op de tak geen internet meer..

iemand hier hetzelfde probleem ooit gehad ? hoe heb je het dan opgelost ?

GR Nakkie
 
Ik veronderstel dat je momenteel al veel geprobeerd hebt...

Ik kan ook niet zomaar even bedenken wat er fout ingesteld staat bij jou, daarom zou ik je aanraden systeemherstel uit te voeren naar gisteren(of een datum waarvan jij zeker weet dat alles nog goed werkte)

Succes:thumb:
 
Ik veronderstel dat je momenteel al veel geprobeerd hebt...

Ik kan ook niet zomaar even bedenken wat er fout ingesteld staat bij jou, daarom zou ik je aanraden systeemherstel uit te voeren naar gisteren(of een datum waarvan jij zeker weet dat alles nog goed werkte)

Succes:thumb:

heb inderdaad al het e.e.a. geprobeerd maar het probleem is dus dat het echt van de hak op de tak ging.. er zijn geen instellingen gewijzigd of iets wat het internet zou kunnen beinvloeden, toch ga ik met een beetje goede hoop systeemherstel proberen, laat wel even weten of dat toch geholpen mocht hebben

gr michiel
 
omg:shocked: : geen systeemherstelpunten gevonden klik op volgend om er een te maken, daar heb ik wat aan ja..


iemand toevallig al iets gevonden ? ik helaas nog niet
 
mogelijke oplossing :)

beste,

denk een oplossing te hebben voor het probleem,

het zou eventueel kunnen dat er spam is verstuurd via mijn pc en dat ik daardoor op de blacklist van upc ben gekomen, want na alles na gekeken te hebben blijkt er toch echt niks mis met mijn pc :thumb: heb hem net een nieuw macadres van een oude kaart gegeven en ga het dadelijk testen

laat het nog wel weten voor als iemand ooit het zelfde probleem heeft !

Michiel
 
beste,

denk een oplossing te hebben voor het probleem,

het zou eventueel kunnen dat er spam is verstuurd via mijn pc en dat ik daardoor op de blacklist van upc ben gekomen, want na alles na gekeken te hebben blijkt er toch echt niks mis met mijn pc :thumb: heb hem net een nieuw macadres van een oude kaart gegeven en ga het dadelijk testen

laat het nog wel weten voor als iemand ooit het zelfde probleem heeft !

Michiel

En ....Nakkie...aliets gevonden om probleem op te lossen?Ik zit met hetzelfde probleem.Ook al vanalles uitgeprobeerd zonder resultaat.
 
beste,

het is niet echt een oplossing maar een omzeiling van het probleem,

waarschijnlijk is er vanaf mijn pc spam of iets ongewilds verstuurd en heeft upc mijn mac adres op een zwarte lijst gezet. ik had nog een oud netwerk kaartje liggen en dat adres daarvan heb ik aan mijn pc gegeven. maandag zit ik er weer achter daar en kan ik kijken of het werkt, laat het wel weten !

gr michiel
 
beste,

het is niet echt een oplossing maar een omzeiling van het probleem,

waarschijnlijk is er vanaf mijn pc spam of iets ongewilds verstuurd en heeft upc mijn mac adres op een zwarte lijst gezet. ik had nog een oud netwerk kaartje liggen en dat adres daarvan heb ik aan mijn pc gegeven. maandag zit ik er weer achter daar en kan ik kijken of het werkt, laat het wel weten !

gr michiel


Alvast bedankt voor de snelle reaktie.
 
goedemiddag,

het was inderdaad het spam probleem, met een nieuw mac adres is het probleem opgelost :) bedankt voor iedereen die er moeite in heeft gestoken ;)

Michiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan