Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie33

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Hallo,

ik heb wederom een vraag :o. Ik ben sindskort van isdn overgegaan naar analoog omdat we isdn niet meer gebruikten.
Inmiddels heb ik een nieuwe aanvraag gedaan voor internet bij compuserve:
downstream: 1024kb/s en upstream: 512 kb/s

Nu heb ik alles aangesloten (inclusief een "Zyxel" 650H serie router/modem) en de internet verbinding werkt wel, maar niet goed. Mijn upload is enorm slecht waardoor ik nog niet echt lekker kan gamen en surfen op internet. En als ik mijn verbinding test op "Speedtest.nl" komt mijn download op +/- 117kb/s en mijn upload op 3 kb/s.

Kan iemand mij helpen, want ik heb de bedrading gecontroleerd maar dat klopt.
Ik heb de modem alleen aangesloten maar niets ingesteld ofzo. Ik zou ook niet weten of dat moet en hoe dat moet !!!:confused:

Bvd,

Ron de kroon

Om ons aan het werk te houden...:D

omdat dus inderdaad mij internet traag werkt drukte ik twee keer op de knop "bericht plaatsen".

Sorry.....

Geplaatst door dirkie33
omdat dus inderdaad mij internet traag werkt drukte ik twee keer op de knop "bericht plaatsen".

Sorry.....

Dan nog is een keer klikken voldoende, maargoed het is je vergeven

Tja, gelukkig zijn wij met z'n allen nog steeds geen robots, want daardoor maken wij nog steeds onbewust fouten. (of maken machines/robots net als mensen toch ook nog fouten?)

Zoals jij jouw probleem beschrijft dan ben je helemaal terug bij af, naar mijn bescheiden oordeel. Analoog is eenmaal niet de snelste verbinding die er is.

Het moet aan de onjuiste gekozen verbinding gelegen hebben volgens mij. Je zou nu de juiste verbinding moeten gebruiken.

Dennis.

De oorzaak daarvan kan ook aan het soort abonnement gelegen hebben. Hoe meer je betaalt des te sneller je verbinding wordt.

Dennis.

Geplaatst door puppie
Om ons aan het werk te houden...:D
Leuk gezegd, puppie. Maar vanuit een positieve invalshoek bezien, is dat juist de kracht van Helpmij.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90

Leuk gezegd, puppie. Maar vanuit een positieve invalshoek bezien, is dat juist de kracht van Helpmij.

Dennis.

Dennis, jij begrijpt het helemaal.;)

Geplaatst door puppie

Dennis, jij begrijpt het helemaal.;)
Oké, zo kennen wij elkaar weer:thumb:

Ik weet anders ook niet waar het probleem van @dirkie33 aan gelegen zou hebben.

Dennis.

Ik heb de stellige overtuiging, dat de snelheid van je verbinding mede door het soort abonnement dat je neemt bepaald wordt. Het laagste bedrag bij CompuServe is 40 €, elders voor hetzelfde bedrag hoeft niet altijd te betekenen dat je ook dezelfde(lees: even traag) snelheid krijgt zoals je die nu hebt, maar misschien wel veel sneller.

Dennis.

dank jullie allemaal voor de overtuigende adviezen, mijn verbinding werkt in 1 keer een stuk sneller, hahahaha :p

Maar goed, ik snap dat de snelheid van je verbinding ligt aan het soort abonnenment dat je hebt afgesloten, maar begrijp mij ook nietverkeerd, mijn verbinding (zoals ik deze heb afgesloten is : 1024 downstream (dus ongeveer 120kb download snelheid) en upstream 512 (dat zou dus ongeveer 50kb/s upload snelheid moeten zijn)). Dat laatste is bij mij dus echter maar 3 kb/s dus dat is gewoon belachelijk laag en daar betaal ik niet voor.

Ik hoop op nog een aantal nuttige adviezen :confused: .

Bedankt alvast allemaal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan