internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvsc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Hallo,

Ik heb sinds woensdag al een internet probleem. Als ik mijn internet kabel achter in me pc stop dan valt het internet in het hele huis weg (kabel + wifi). Nu heb ik laatst een nieuwe videokaart en een nieuwe voeding in mijn bestaande pc gestopt. Toen had ik nog geen problemen ermee. Maar nu heeft mijn vader gister mijn oom gebeld en die denkt dat de voeding niet compatibel is met mijn moederbord.

Dus mijn vraag is weten jullie misschien een oplossing voor dit internet probleem?

En is mijn voeding wel compatibel met mijn moederbord?

Ik heb een ASUS cm 1730 moederbord.
ik heb een corsair cx600m voeding.
en ik heb de msi radeon r9 270x bf4 edition videokaart.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik baal ervan dat mijn internwt het niet doet.

mvg

leonvsc

Dit is een heel klein beetje raar. Je internet valt eruit, en dat zou de oorzaak zijn van jouw voeding die niet compatibel is met je moederbord. Dat klopt niet. Als je voeding niet met je moederwerk zou werken zou je computer niet eens aan gaan.

Zou het soms ook kunnen luggen dat mijn kast van binnen te warm wordt? Dat daarom mijn moederbord te heet wordt en mijn internet het niet doet?

Mvg

leonvsc

Ik weet niet hoe goed jouw koeling is, maar als je hem net opstart en dan de internetkabel erin doet, weet ik zeker dat jouw moederbord nog lang niet te warm is.

Het is gewoon de standaardkoeling van de asus cm1730 verder niks met de korling veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan