Internet Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

p.vegelin

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
12
Hallo om te beginnen ben ik nieuw en een leek op pc gebied
Maar mijn vraag is ,ik kan wel op alle sites komen dat is geen probleem maar als er een link op staat en ik klik die aan krijg ik een icoontje van internet expl op mijn taakbalk en er gebeurt verder nix meer alleen maar een zandlopertje verder nix
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem
B.V.D PETER:thumb: :thumb:
 
Welke IE versie?
Welke Windowsversie?

Heb je al gescand op virussen en spyware?
 
Geplaatst door XP_PC
Welke IE versie?
Welke Windowsversie?

Heb je al gescand op virussen en spyware?
allereerst bedankt voor je reactie:thumb: ik heb IE versie6.0 en wnd xp heb gescant met norton en die kan nix vinden heb ook gescant met hitman pro en die vind altijd wel weer iets maar het probleem is dan niet opgelost hoop op een reactie van je
gr peter
 
Kopieer de link (rechtsklik er op en kies snelkoppeling kopieren)) en plak deze in de adresbalk?
 
Door mozilla te installeren zijn al mijn problemen opgelost IE werkte gewoon niet meer.
Kan nu gewoon weer op alle sites komen en alle links werken weer
:D :thumb:
 
Jeminee Gezina, iedereen met dit soort problemen schijnt wel erg makkelijk te formatteren of een andere browser te nemen :D
Ik zoek me suf naar oplossingen.
 
Geplaatst door Elisa
Jeminee Gezina, iedereen met dit soort problemen schijnt wel erg makkelijk te formatteren of een andere browser te nemen :D
Ik zoek me suf naar oplossingen.

Mee eens, ondanks dat FF inderdaad minder gevoelig is voor spyware en daarmee het probleem lijkt opgelost is dat eigenlijk niet in dit geval dé oplossing. Misschien is er toch nog spyware op de pc van P.Vegelin dus een HTJ is misschien straks alsnog nodig...;)
 
De pc van mijn zus is net geinstalleerd maar heeft hetzelfde probleem. Goed gecontroleerd op spyware daarna. Wel Microsoft AntiSpyware geinstalleerd.
Nog erger dan spyware geloof ik :)
 
Ja, die had ik ook gelezen maar dat heeft ze niet zo ingesteld.
Inmiddels is mijn zus heel wat belminuten armer vanuit West Canada. We hebben Microsoft antispyware eraf gegooid, de firewall tijdelijk uit. Nog steeds hetzelfde. Ik denk dat we richting modem en verbinding gaan. Bedankt voor je reactie. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan