internet problemen bij opstarten msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

belgianplayer1

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
hey,

Kan iemand mij helpen?
Alle enkele dagen zit met een probleem.
Elke keer als ik msn messenger opstart krijg ik problemen met het internet explorer.

bv ik start mijn internet explorer en zit te surfen en dan start ik msn messenger. En dan werkt mijn internet explorer niet meer. precies ofdat msn het internet tijdelijk blokkeert naar internet explorer.

na 15-tal minuutjes werkt terug alles goed.

hier is een speedtest afbeelding

Wie kan me helpen?

groetjes
Wouter

zorg wel dat je een andere browser hebt of de te downloaden browser al gedownload hebt

als ik die download komt er een bericht van dat ik al een nieuwere versie heb. als ik dan zie bij configuratie scherm => programma verwijderen zie ik nergens internet explorer staatn. dus ik weet niet hoe ik die browser verwijder.

je kan ook proberen zoals ik al zei een andere browser of daar niet de verbinding mee weg valt

en ik heb ook een link al gepost waar stond hoe je Internet Explorer kon verwijderen

want die kan je inderdaad niet verwijderen in configuratie scherm

je hoeft hem ook niet te verwijderen Internet Explorer maar probeer een andere browser misschien dat het werkt

is je Windows wel volledig ge update plus nieuwste versie van Msn ?

blijft hetzelfde. vrienden zeggen van mij dat er bepaalde poorten (netwerk) niet openstaan.

toevallig een virus scanner op je pc staan ?

zet hem heel ff uit en kijk dan of je nog hetzelfde probleem hebt .

inderdaad kan er een bepaalde poort niet openstaan

maar heb jij dit probleem al vanaf het begin met je pc

want ik lees dat je het pas enkele dagen hebt en het je in die tijd in je computer dingen veranderd want

een poort dichtgooien dat doe je niet zomaar 1 2 3

ik zou anders is denken een een systeemherstel van een paar dagen terug toen hij nog geen problemen gaf

ik heb sinds 3 dagen een nieuwe pc en had het ook met mijn vorige pc. en ik weet niet eens hoe ik aan die poorten geraak want ken niks van netwerk.
ik heb een 90-dagen trial kaspersky internet security. zal een keer proberen als ik hem uitzet.

je had het ook al met je vorige computer

heb je ook andere computers in huis waar je het misschien mee kan testen of die wel met het internet is te verbinden en msn

is je verbinding ooit wel goed geweest ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan