Internet problemen Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Ik heb sinds 2 dagen windos 7, het bevalt me prima! :thumb:
Alleen heb ik telkens problemen om een internetverbinding tot stand te brengen.
Ik heb wel gewoon internet op andere pc's in huis maar op de mijne krijg ik telkens het bericht dat er geen verbinding is. Pas als ik de router en modem even uitgezet heb en weer aan krijg ik (soms) weer verbinding. Dit kan echter wel 2 uur duren. Ik heb geen flauw idee waar het ligt en aangezien ik Windows 7 net heb weet ik ook niet precies waar ik moet zoeken. Heb al geprobeerd wat instellingen te veranderen maar nog steeds geen effect. Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem en weet je hoe ik dit op kan lossen? :D Fout code is 651 iets met modem heeft een fout gevonden ofzo. Alvast bedankt! :thumb: :)

Ik heb al gekeken op internet en er staan inderdaad wel oplossingen maar ze blijken bij mij niet te werken. Ik heb geprobeerd om het raspppoe.sys bestand te vervangen door een goed werkend bestand uit Windows vista. Maar dit bleek ook niet te werken want toen kreeg ik een 711 error, Cannot load Remote Access Service Connection Manage... Dus ik zit nog steeds met een gammele internet verbinding :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan