Internet Problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phineas

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Ik heb al een paar weken last van internet problemen. ik ben dan gewoon aan het laptoppen en opeens doet het internet het niet meer. Maar ben nog wel verbonden en heb internet. Mijn laptop zelf geeft niks aan. Alleen Norman Geeft iets aan. Elke keer als internet het niet doet geeft hij dit aan: Personal Firewall Niet Actief.jpg . De enige optie is om weer internet te hebben is om mijn laptop weer opnieuw op te starten. De router en modem resetten helpt niet.
Kan iemand Mij helpen? dit is namelijk heel irritant.

Alvast bedankt,

Phineas

Phineas,

Gebruik je Norman security suite? Heb je een code voor antivirus en firewall of alleen antivirus?
Probeer je virusscanner te updaten of kijk op de website of er een nieuwe versie van jouw norman pakket beschikbaar is. Laat daarnaast ook windows update draaien.

Houd ons op de hoogte,
PR3M1UM

Ik heb een licentie voor firewall en geinstalleerd. Ik heb gedrukt op de knop van alle producten updaten, en hij gaf aan dat alles was geüpdatet. Ik ben naar de site van norman gegaan ik heb de licentiecode ingevoer, en hij kent hem niet. Raar?
Wat bedoel je met ''Laat daarnaast ook windows update draaien.''?

Phineas,

Bedankt voor je reactie.
Ga naar windows update via start -> alle programma's. Klik op 'Naar updates zoeken' en installeer updates wanneer deze beschikbaar zijn.
Op welke website heb je de norman code ingevoerd? Volgensmij vraagt Norman daar nooit in eerste instantie naar.

ik heb de tuturail gevolgd. Internet explorer stond er niet bij. Ik heb een nieuwe regel aangemaakt en die staat op toestaan. (Ik gebruik firefox is staat ook op toestaan) Firewall van heb ik uitgezet. Die Van norman staat aan

weet ik nog niet, het gebeurt gewoon af en toe. Als het probleem nog een keer voor komt stuur ik nog wel een berichtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan