Internet Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phineas

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Hallo,

Een paar dagen geleden heb ik een paar programmatjes geinstalleerd. Toen is mijn laptop vast gelopen, en heb hem in veilig modus een paar programmatjes verwijdert. Toen ik hem weer opstartte had ik opeens geen internet meer. Ik was wel verbonden, maar er stond geen internet toegang. Ook kabel geprobeert maar werkt ook niet. Terwijl het internet op de andere pc's hier het wel doen. Ik heb de virusscanner aangezet en die heeft 5 trojaanse paarden gevonden, en verwijdert. Dit hielp niks. Ik heb de Wireless en Lan opnieuw geinstalleerd helpt ook niks. Mijn laptop is een Acer Travelmate 7730. Ook geeft Norman onze virusscanner (ook op andere laptop's) aan dat personal Firewall niet actief is. Als ik de Personal Firewall van norman op Stille modus Of normale modus zet is dat weer verholpen. Heb ook nog geprobeert: Probleem oplossen, en gaf deze foutmeldingen aan:Naamloos.jpg En nog de stekker van de router en de modem eruit getrokken. Router Type: cisco wrt120n. En Heb windows 7 Professional

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Paul

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan