Internet provider en nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witte001

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Ik ben op zoek naar een goede internet provider (kabel of adsl)waarbij ik snel kan downloaden met eventuele nieuwsservers. Wie heeft er goede ervaringen en is het handig om een payserver voor de nieuwsgroepen aan te schaffen? Zelf dacht ik aan tele 2 super (10mb), de nieuwsgroepen zijn hierbij gratis. Ik heb XP P4. En momenteel nog tiscali waar ik momenteel niet erg tevreden over ben.
Thanx:o

Laatst bewerkt:
Elke provider is slecht als het gaat om downloaden met nieuwsgroepen. Ik zou een payserver nemen en dan maakt het niet uit wie je provider is. Wel zorgen voor een goed pakket. Ik zit zelf bij de Payserver Eweka en ben daar dik tevreden over. Prima snelheid (1150 Kbs) dankzij Eweka! 7.50 per maand en ze werken met een prepaid systeem. Als je bank met Ideal werkt dan heb je in 10 minuten een werkend account bij Eweka.

Elke provider is slecht als het gaat om downloaden met nieuwsgroepen. Ik zou een payserver nemen en dan maakt het niet uit wie je provider is. Wel zorgen voor een goed pakket. Ik zit zelf bij de Payserver Eweka en ben daar dik tevreden over. Prima snelheid (1150 Kbs) dankzij Eweka! 7.50 per maand en ze werken met een prepaid systeem. Als je bank met Ideal werkt dan heb je in 10 minuten een werkend account bij Eweka.

Oke dat is dan in iedergeval duidelijk; een payserver. Maar dan rest mij nog de vraag welke internet provider? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Het gaat jou dus vooral om veel downloadsnelheid voor een lage prijs?

Woon je in een stad of in een dorp?
Dit is vooral belangrijk, omdat bij ADSL providers je snelheid afhangt van hoever je van een omgebouwde telefooncentrale woont.
Ikzelf zit ongeveer 100 meter van zo'n centrale af en haal 19Mbit van de 20Mbit verbinding die ik heb. Deze is van Orange.

[Woon in rotterdam-lombardijen en woon ruim 900 m van zo'n zender af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan