internet providers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskoppie

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
175
ik ga binnenkort verhuizen naar amsterdam en ik wil graag daar ook internet maar het probleem is dat ik geen vaste telefoonlijn heb maar toch voor een vast bedrag per maand wil internetten dus zonder tikken. Wie kan mij helpen en kent een provider die bij me past?
 
Dan moet je dus kabelinternet nemen, weet niet welke je dan in amsterdam kan kiezen, volgens mij chello in ieder geval, maar er zullen er misschien nog een paar zijn
 
chello, sorry veel te laat
 
Laatst bewerkt:
die werkt niet goed hoe kan je dat nou testen ??? bij mij werkt chello echt uitstekend ligt er nooit uit maar bij een vriend van me halve kilometer verder op is het brak je kan niet oordelen voordat je het eerst zelf heb gehad
 
me broer had het en ik woonde 3 maanden bij me broer dus ik weet genoeg over chello
 
me broer had het en ik woonde 3 maanden bij me broer dus ik weet genoeg over chello


Als je goed hebt gelezen wat ik zei is het vaak anders ligt er totaal waarop je aangesloten bent. Maar als je geen chello wilt kan je ook nog altijd mutikabel nemen of @home of kabel van andere internet providers. Adsl heb je ook nog lite versie heb je 1 gig download limiet das voor mij veel te weinig ik download zoveel per dag. Maar misschien voor jouw wel een optie maar je hebt ook nog Adsl comfort en dat is ongeveer net zo duur als kabel, en die comfot is zonder downloadlimiet maar meestal is mijn chello kabel sneller dan Adsl Comfort
 
Als je geen vaste telefoonverbinding hebt, heb je ook niks aan ADSL.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door _CompuFreaky_
Maar als je geen chello wilt kan je ook nog altijd mutikabel nemen of @home of kabel van andere internet providers.

In amsterdam naar mijn weten geen @home. in ieder geval niet mijn postcode
 
in amsterdam heb je casema cable en in amsterdam oost en noord wanadoo cable geloof ik.

groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
in amsterdam heb je casema cable en in amsterdam oost en noord wanadoo cable geloof ik.

groeten Oossie


nope geen casema in amsterdam upc gebied alleen maar chello

lig aan de kabelmaatschappij

casema = wanadoo
upc = chello
essent = @home

rest weet ik eff nie
 
Ik dacht dat Casema en wanadoo verschillende providers waren, niet dus.
Bedankt voor de info.

Groeten Oossie
 
Casema is de provider van kabel
wanadoo is alleen de internet provider
hun samen zijn dan een provider voor kabelinternet
 
Ik heb altijd gedacht dat het twee verschillende bedrijven waren

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan