Internet radio SLA5520 werkt niet meer op ADSL van tele2

Status
Niet open voor verdere reacties.

djToetie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Ik heb een SLA5520 van Philips en deze heeft internet radio. Nu is het zo dat dit al 1,5 jaar werkt en ineens niet meer met de melding "geen verbinding met de server"
Na geprobeerd te hebben wat instellingen in het modem van Tele2 te veranderen zoals de beveiligingssleutel eraf te halen enz. Maar helaas bood dit geen uitkomst.
Toen heb ik geprobeerd op op een onbeveiligd netwerk van de de buren in te loggen en ja internet radio deed het.
Met andere woorden Tele2 doet het niet goed en mijn SLA5520 wel.
Ik heb Tele2 gebeld en hebben het hele modem online op zijn kop gekeerd maar kregen er geen muziek uit. Nu zaten er volgens Tele2 wel wat onregelmatigheden in het modem en heeft Tele2 mij een nieuw modem toegestuurd maar helaas dat bood ook geen uitkomst, "geen verbinding met de server"

Kan iemand mij helpen want ik weet het niet meer wat er mis is.:(

Kan van alles zijn. Ik heb te weinig info, maarrrrr....ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij iemand en daar lag het wel degelijk aan de provider. De verbinding was zeer onstabiel. Ik hoop dat je erachter kunt komen.

Zijn de instellingen op de radio zelf wel goed?

Kun je eens testen of internetradio op je pc wel goed werkt.

De instellingen op de radio zijn goed en internet radio werk op mijn PC. Alles van internet werkt op de PC alleen het inloggen op de server van Philips lukt dus niet via mijn Tele2 verbinding. Maar ik weer niet welke server dat dus is anders zou ik er naartoe kunnen pingen om te kijken of het nog ergens anders aan zou liggen.

Bedankt :thumb: ik ga het proberen misschien levert het iets op. Je hoor wel wat eruit komt.

Nou helaas dit werkt niet :(, maar heb Tele2 nog even gebeld en zeiden dat als ze een host adres en een poortnummer hebben ze het uit zouden zoeken of er bij hun iets geblokeerd is maar dan moeten ze dit wel weten.

Weet misschien iemand wat het host en poortnummer is dat de SLA5520 gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan