Hallo,
Mijn UPC internet doet al voor een vrij lange tijd vreemd.
Veel websites laden ongelovelijk traag en dan heb ik het echt over 2 tot 10 minuten.
Bijvoorbeeld tijdens het typen van dit was ik al 4 minuten bezig om de beta labs website van Adobe te laden. Websites van bijvoorbeeld de NOS laden ook vrij traag.
Ik maak gebruik van Windows 7 en heb een Sitecom WL-600 router.
Ik ben niet zeker van welk internet ik van UPC heb. Ik had een combinatie van telefonie en een geloof een 8 Mbps internet. Maar volgens UPC zouden we een upgrade naar 16 Mbps hebben. Als ik met steam een spel download download ik ook ongeveer met 1.6 MBps (12.8 Mbps).
Dit zijn testresultaten van speedtest,nl
Download: 1385.5 KByte/sec
(=11084 kbps)
Upload: 141.9 KByte/sec
(=1135 kbps)
Connection: Blijft op 10% haken.
Ping test: Bij voorgaande testen niet mogelijk.
Alvast bedankt
Mijn UPC internet doet al voor een vrij lange tijd vreemd.
Veel websites laden ongelovelijk traag en dan heb ik het echt over 2 tot 10 minuten.
Bijvoorbeeld tijdens het typen van dit was ik al 4 minuten bezig om de beta labs website van Adobe te laden. Websites van bijvoorbeeld de NOS laden ook vrij traag.
Ik maak gebruik van Windows 7 en heb een Sitecom WL-600 router.
Ik ben niet zeker van welk internet ik van UPC heb. Ik had een combinatie van telefonie en een geloof een 8 Mbps internet. Maar volgens UPC zouden we een upgrade naar 16 Mbps hebben. Als ik met steam een spel download download ik ook ongeveer met 1.6 MBps (12.8 Mbps).
Dit zijn testresultaten van speedtest,nl
Download: 1385.5 KByte/sec
(=11084 kbps)
Upload: 141.9 KByte/sec
(=1135 kbps)
Connection: Blijft op 10% haken.
Ping test: Bij voorgaande testen niet mogelijk.
Alvast bedankt