internet restricties beveiligd met paswoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

haiko1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2011
voor wie meteen begrijpt waar ik het over heb stel ik het probleem even voor , ik ben heel eenvoudig net dat paswoord kwijt en totaal vergeten niet meer te achterhalen wat ik daarvoor heb genomen : hoe los ik dit op want je begrijpt natuurlijk wel de enorme ie gevolgen wat surfen betreft ,

alvast

Internet-restricties zijn misschien wel fijn, maar al die wachtwoorden zijn dat iets minder. Moest u dit wachtwoord vergeten zijn dan kunt u natuurlijk zelf niet meer kijken naar die sites die u afschermt voor uw kinderen. Gelukkig is er in dat geval het fijne register van Windows. Klik op Start - Uitvoeren, typ regedit en klik op OK. In de Register-editor gaat u nu naar de map H_KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Rating. In het rechtervenster ziet u dan een item "Key", dat u via een druk op Delete rustig kunt verwijderen. Sluit de editor af, herstart de computer en IE. Kies vervolgens in het menu Beeld voor Internet-opties… en klik op het tabblad Inhoud op de knop Uitschakelen in het kader Internet-restricties. Wanneer nu gevraagd wordt om het wachtwoord, vul dan niets in en klik op OK. Zo is deze klus ook al weer geklaard.

Bron:Techzine

Hartelijke dank

net als ik het voor elkaar had gekregen door nog wat opzoekingen op het net ivm supervisorpaswoorden zag ik jou voorstel dat perfect overeenkwam met wat ik voorheen nog maar net had gedaan

toch bedankt , forums helpen dus echt wel als je ergens mee zit want dees is mijn eerste vraag op een forum , super !!

Fijn dat het voor elkaar is, maar zet je vraag even op opgelost:)

Internet-restricties zijn misschien wel fijn, maar al die wachtwoorden zijn dat iets minder. Moest u dit wachtwoord vergeten zijn dan kunt u natuurlijk zelf niet meer kijken naar die sites die u afschermt voor uw kinderen. Gelukkig is er in dat geval het fijne register van Windows. Klik op Start - Uitvoeren, typ regedit en klik op OK. In de Register-editor gaat u nu naar de map H_KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Rating. In het rechtervenster ziet u dan een item "Key", dat u via een druk op Delete rustig kunt verwijderen. Sluit de editor af, herstart de computer en IE. Kies vervolgens in het menu Beeld voor Internet-opties… en klik op het tabblad Inhoud op de knop Uitschakelen in het kader Internet-restricties. Wanneer nu gevraagd wordt om het wachtwoord, vul dan niets in en klik op OK. Zo is deze klus ook al weer geklaard.

Bron:Techzine

Wat wordt er bedoeld met het eerste gedeelte?

'fijne register van Windows. Klik op Start - Uitvoeren, typ regedit en klik op OK. In de Register-editor gaat u nu naar de map H_KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Rating. '

Als ik op mijn bureaublad ben en op Start klik, waar moet ik dan regedit typen?

@hwktje
Welkom op Helpmij :)
Dit is een topic van 2011 met de status "opgelost", normaal heeft een topic een houdbaarheidsdatum van 3 maanden.
Lees voor de zekerheid de voorwaarden nog eens even door.
Succes verder op ons forum. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan