Internet Runescape

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Hoi allemaal!!

Ik heb een brandende vraag!!
ik wou vandaag het spel runescape opstarten via mozzila firefox
En opeens deed de hele Runescape site het niet meer!! (via Internet Explorer doet hij het ook niet)

(nu ben ik wel verplicht om even mee te delen dat ik gister met 3 vrienden 12 uur achter elkaar het spel heb zitten spelen, dat betekend dat ik semi verslaafd ben ja.):o :shocked:

Alle overige site's en spelletjes doen het overigens wel!!
Als ik op een draadloos netwerk ga van mijn buurman doet het spel het wel gewoon.

Wat kan hier de reden van zijn??

Alvast bedankt, The Prox:D

De site doet het niet, wat bedoel je precies? Klik op deze link, kom je dan op de Runescape-site (ik wel n.l.)? Of bedoel je dat niet?

Mmm...ik heb het even onderzocht, maar de toegang van IP-adressen wordt op die site erg streng bewaakt. Je hebt toch niet de regels (ernstig) overtreden?
Hoewel zij normaal gesproken een weigering van toegang wel netjes melden.

NB: heb je ooit bij de check-in een leeftijdscategorie van jonger dan 13 jaar ingevuld, dan kom je er met hetzelfde IP-adres nooit meer in!

Laatst bewerkt:
Mmm...ik heb het even onderzocht, maar de toegang van IP-adressen wordt op die site erg streng bewaakt. Je hebt toch niet de regels (ernstig) overtreden?
Hoewel zij normaal gesproken een weigering van toegang wel netjes melden.

NB: heb je ooit bij de check-in een leeftijdscategorie van jonger dan 13 jaar ingevuld, dan kom je er met hetzelfde IP-adres nooit meer in!

Dan zal het dat laatste wel geweest zijn, want ik had het per ongeluk met het maken van een nieuw account ingeklikt....

Weet iemand/jij een mogenlijkheid om contact op te zoeken en het ongedaan te maken?

Mvg, Steven

Je kunt proberen via de Help and Support bij het onderdeel Account Recovey of er iets mogelijk is. Maar ik denk dat je dan met een "oud" account moet inloggen. :confused:

Je kunt proberen via de Help and Support bij het onderdeel Account Recovey of er iets mogelijk is. Maar ik denk dat je dan met een "oud" account moet inloggen. :confused:

Helaas WAS het helemaal niet mogelijk om op de site zelf te komen...
MAAR! met een ip verberg programma kwam dat wel goed!! :shocked: :rolleyes:
ik heb "The privacy guardian" ge *uche* download *uche*

Dat kan natuurlijk, alleen, lever je nu geen snelheid in? Dat is vaak een nadeel van die "sneakers".

Dat kan natuurlijk, alleen, lever je nu geen snelheid in? Dat is vaak een nadeel van die "sneakers".

Niet merkbaar.

Maar soms heb ik wel bij andere pagina's dat die niet laden...
als ik echter in het spel zit kan ik de "sneaker" wel uitzetten en rustig andere pagina's bezoeken!
eenmaal op de site maakt het niets meer uit, zolang ik maar niet van pagina veranderd.

Heel erg bedankt!:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan